Informatie - Screenshots - Trailers - Achievements - Boxart - Officiële website - Opmerkingen Platforms Xbox 360, PS3, PC ~ Uitgever Konami ~ Developer Kojima Productions ~ Genre Thirds person shooter/stealth ~ Release datum 2012 [gb]Informatie:[/gb] Zo juist is aangekondigd dat een Metal Gear Solid game met Raiden in de hoofdrol naar de 360 komt. De game zal Metal Gear Solid Rising heten. ^top [gb]Screenshots:[/gb] Binnekort. ^top [gb]Trailers:[/gb] [GT]101272[/GT] ^top [gb]Achievements:[/gb] Binnekort. ^top [gb]Boxart:[/gb] Binnekort. ^top [gb]Officiële website:[/gb] Flash site ^top [gb]Opmerkingen:[/gb] Het is geen geen 360 exclusive: Bron: Eurogamer ^top
Wat moet ik me nou precies bij deze titel voostellen? Een remake van GotP van de PS3, met Raiden, of gewoon een heel nieuw deel/verhaal? * Pre-orderd vast
Teaser: Geweldig nieuws, wel een beetje jammer dat het zonder snake is maar goed we zullen zien wat het wordt
Ik vind MGS Substance (Ja, ook met Raiden) nog steeds een van de beste (leukste) spellen die ik ooit heb gedaan op de Xbox (1). Kan mij echt niet schelen dat Raiden erin zit, deze titel word hard!
Volgens mij wordt dit een spin-off. Zou wel eens een heel ander soort game kunnen worden dan eerdere Metal Gear delen. Maar wel zeer vet dit.
Denk dat je hierin de transformatie van raiden beleefd. Dus zou het afspelen tussen deel 2 en 4. zou ook enigsinds logisch zijn gezien deel 3 ook een flashback game was. misschien dat we over 2,5 uur meer duidelijkheid hebben over deze game: http://www.konami.jp/kojima_pro/next/index.html
Erug nice! Had het niet meer echt verwacht. Maar erg cool dat MGS weer op de xbox komt. Hoop zelf ook nog altijd op een remake van MGS 3 voor de xbox, want dat is het enige deel wat ik nog nooit gespeeld heb Bring it on!
Raiden ziet er tof uit. Ben niet echt bekend met MGS. Een level van MGS4 gespeeld maar vond dat niks, voor de rest nooit MGS gespeeld. Ben hoe dan ook wel benieuwd.
Leuk omdat ik naar de PS fans kan lachen. Verder kan het me zelf helemaal niks boeien deze game. Tenminste... De Solid Snake games konden dat niet, dus ik verwacht niks anders. Wel in de gaten houden uiteraard!
dit is idd super nieuws!!! (ff kleine rofl, ik las eerst metal gear solid racing.. ik dacht ff wtf krijgen we nu !!)
Gewoon spelen man! Mja, je kan er niets aan doen als het jouw ding niet is.. maar het is de mijne wel! Man, ik heb Metal Gear Solid 1 en 2 kapot gespeeld, ik ben van de week begonnen met Metal Gear Solid 1 via een PSX emulator op de PC. Ik hoop overigens wel dat het een sneak game blijft, maar dat zal vast goed komen Kojima kennende. Zou vet zijn als er een soort gelijke, maar dan uitgebreidere combatsystem in verwerkt zit zoals in MGS: VR Missions waar je een vijftal missies met Gray Fox kon spelen.
Je hoeft het helemaal niet via een psx emulator te spelen, gezien ie geloof ik ook als pc spel is uitgebracht. ik ben igg die versie ergens online tegen gekomen.
Ja je kunt idd de pixels wel tellen ja, maargoed... met zo'n prachtgame als dat stoor je je daar niet aan!