metal gear soldid 2: topgame!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alexandrio, 23 mei 2004.

1. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wie heeft dit spel? Wie heeft dit uitgespeeld? Vinden jullie het ook geen juweeltje? Veel boeiender dan Splinter cell, absolute topgame. Prachtige graphics, cutscenes zijn juweeltjes, coole personages, sterk verhaal. Wordt wat te weinig genoemd in het (sterk gehypte) Halo en first shooters tijdperk.

2. XbOx RuLeZzZ

XbOx RuLeZzZ counter-strike

Leuk Bevonden:
    0
    heb hem ... vind er maar nix aan

3. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Waar zit je precies?

4. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik vind hem wel goed maar het plot van deel 1 is beter

maar voor de rest is hij wel goed (behalve Raiden dan)

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    ik vind het een super game

6. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond deze game wel goed maar dat verhaal zit ik toch mee ik vond die in deel 1 beter en whats up with raiden echt dat is een sukkel :mad: maar ook de cutscenes en de codec gesprekken zzzzzzzzzaaaaaaaaaaaaaaaaiiiii soms zeggen ze zelfs dezelfde tekksten als in deel 1 jammer jammer jammer

7. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Jep ik heb hem laatst nog gespeeld en het blijft wel een strakke game, ik heb hem 3 keer uitgespeeld (tanker-plant) maar als je hem 1maal heb uitgspeeld is het ook niet zoveel meer aan vind ik..

8. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2

Maar dat geldt voor vrijwel alle games!

9. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    mij boeide het niet zo, ik houd ook niet zo van lange filmpjes en lange gesprekken, maar het speelt wel lekker weg als je de vorige delen nog niet gespeeld hebt

10. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond hem goed. Ik zag laatst Gamekings, en daar zaten ze een beetje te zeiken over die verouderde gameplay .... het is minder realistisch, maar het blijft een type gameplay. Zo hoort het gewoon, het is geen Splinter Cell .... ik vind het alleen geen ecthe stealthgame, dan moet je weer WEL bij Splinter Cell aankloppen, dit is meer een actie game met stealthmomenten.

Ikzelf heb ook liever meer spel dan filmpjes .... maar ja, het hoort er nu eenmaal bij kennelijk.

11. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Zo'n sukkel vink raiden nie...hij heb wel vette moves. En hoezo zou het verhaal slecht zijn....dacht het niet he....je snapt het verhaal weer niet zeker....net als die mensen die zeggen dat Reloaded een kut film was omdat ze het verhaal niet begrijpen. Met Mgs 3 speel je ook niet meer met snake maar met Big Boss....maar daar zullen mensen het ook wel weer moeilijk mee hebben. Als je goed oplet en het verhaal helemaal volgt dan vind ik juist dat er een erg goed verhaal inzit. In tegenstelling tot Splinter cell wat ook maar een splinter dun verhaal heeft. |:- Mgs vind ik een heel erg filmisch uiterlijk hebben en ook is het spel 1 geheel....niet een geheel van levels. Daar hou ik wel van. Ik hoop ook echt dat MGS 3 naar de xbox komt want tot nu toe is MGS de absolute winnaar op het gebied van stealh en sneak games. ( in iedergeval todat Splinter Cell 3 uitkomt, want die heeft wel hele relaxte gameplay, verhaal zal wel weer kut worden maar dat zien we dan wel :p )

En even over dat Splinter Cell realistischer zou zijn....nou dat soort straten als je daar hebt en kantoortjes....nou je maakt mij niet wijs dat ze in kantoren waar gewerkt wordt alles pikke donker hebben. Leuk in de schaduw blijven...ja heel leuk. Neppe zooi noem ik dat....ik weet niet wat voor stad dat is maar ik vind dat ze daar hele slecht verlichting hebben. Zullen zeker wel allemaal vampiers zijn ofzo. |:-

Laatst bewerkt: 23 mei 2004
  12. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    Absolute topper! veel mensen hebben last van die raiden ofzo.... ik heb er geen problemen mee, hij geeft het verhaal wat diepte, en je ziet snake eens vanuit een andere hoek. Ik snap het verhaal nog steeds niet helemaal... maar het zit wel lekker in elkaar. Ook erg leuk speelt raiden als ninja in de substance missies.

13. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Metal Gear Solid 2 = Metal Gear Solid qua verhaal, maar dan met andere figuren erin. Ik zal niet te veel spoilen, maar ik blijf deel 1 beter vinden. Vooral omdat je daar alleen met Snake speelt.

14. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vind MGS2 wel vet. Alleen een paar nadelen:
    - Her verhaal, het komt bij mij over als een smoes van de developers zodat ze gewoon dezelfde opbouw als in deel 1 kunnen nemen en niks nieuws hoeven te bedenken
    - Je krijgt een heleboel wapens maar hebt ze nooit nodig. In deel 1 leek het wel of je elk wapen wel ergens nodig had. Neem nou de granaten, die had je nodig om Vulcan Raven de eerste keer op die tank te verslaan. In deel 2? Ik heb ze nooit gebruikt.

15. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    What The Fuck? Heeft Splinter Cell een Splinter Dun verhaal?
    Het verhaal van Splinter Cell pandorra Tommorow is 1 van de vetste verhalen in games die ik gelezen heb.
    Het probleem bij SC:pT is alleen dat het verhaal niet of nauwelijks wordt ondersteund door cutscene's.
    Maar dat je moet lezen bij SC:pT om het verhaal te bergijpen.
    En veel mensen lezen niet eens de stukjes van het verhaal in SC:pT.
    Ja dan vindt ik het niet gek als je het verhaal saai vindt.

Laatst bewerkt: 23 mei 2004
  16. Re4p0r

Re4p0r clan-kamikaze.nl.tt

Leuk Bevonden:
    0
    SC sucks

MGS ownt

het verhaal is veel boeiender en gameplay ook veel leuker beter dan dat donkere kutspel SC

17. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    in de volgendde game van mgs speel je niet met big boss en trouwens ik begreep het verhaal wel een beetje maar op het eind van die patriots (wie zijn ze) wist ik het effe niet meer

18. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gelukkig, ben niet de enige die het een beregoeie game vindt.

19. XbOx RuLeZzZ

XbOx RuLeZzZ counter-strike

Leuk Bevonden:
    0
    nja kem em ook uitgespeeld... ma vond er echt nix aan...slechte besturing vond ik... en vr de rest ook nie echt men genre

20. Han de Man

Han de Man Provocant

Leuk Bevonden:
    1
    Metal Gear Solid 2 vind ik erg goed. Niet zo goed als deel 1, het verhaal en de locaties in deel 1 zijn gewoon beter. Maar toch is mgs 2 wel erg cool. Wel jammer dat je snake niet speelt, want snake is 10 x cooler dan raiden. De cutscenes zijn soms heel cool. De codec gesprekken vind ik soms wel te lang, maarja dat heb je nou eenmaal bij mgs.

Deel Deze Pagina