Zo'n sukkel vink raiden nie...hij heb wel vette moves. En hoezo zou het verhaal slecht zijn....dacht het niet he....je snapt het verhaal weer niet zeker....net als die mensen die zeggen dat Reloaded een kut film was omdat ze het verhaal niet begrijpen. Met Mgs 3 speel je ook niet meer met snake maar met Big Boss....maar daar zullen mensen het ook wel weer moeilijk mee hebben. Als je goed oplet en het verhaal helemaal volgt dan vind ik juist dat er een erg goed verhaal inzit. In tegenstelling tot Splinter cell wat ook maar een splinter dun verhaal heeft.
Mgs vind ik een heel erg filmisch uiterlijk hebben en ook is het spel 1 geheel....niet een geheel van levels. Daar hou ik wel van. Ik hoop ook echt dat MGS 3 naar de xbox komt want tot nu toe is MGS de absolute winnaar op het gebied van stealh en sneak games. ( in iedergeval todat Splinter Cell 3 uitkomt, want die heeft wel hele relaxte gameplay, verhaal zal wel weer kut worden maar dat zien we dan wel
)
En even over dat Splinter Cell realistischer zou zijn....nou dat soort straten als je daar hebt en kantoortjes....nou je maakt mij niet wijs dat ze in kantoren waar gewerkt wordt alles pikke donker hebben. Leuk in de schaduw blijven...ja heel leuk. Neppe zooi noem ik dat....ik weet niet wat voor stad dat is maar ik vind dat ze daar hele slecht verlichting hebben. Zullen zeker wel allemaal vampiers zijn ofzo.
Laatst bewerkt: 23 mei 2004