Metal Gear Solid 1/remake voor de xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Metal_Wolf, 17 jan 2005.

1. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na aanleiding van de frontpage poll, deze thread :). De Gamecube heeft een remake van de legendarishe mgs te pakken. Moet Konami dit spel ook voor de xbox uitbrengen of moeten ze gewoon deel 1 porten naar de xbox (dus lelijke graphics) en gratis bij deel 3 stoppen als die op de xbox uitkomt?. Of vind je dat mgs 1 helemaal niet op de xbox moet komen? Discussie! }:]

(Want Microsoft heeft toch de uitgeef rechten van mgs 1? want die was ook op de pc uitgegeven door Microsoft).

Laatst bewerkt: 17 jan 2005
  2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom deel 1 als deel 2 er al is?
    Het zou een leuk extraatje zijn bij MGS3 op Xbox (als die al komt). Maar om apart uit te brengen, nee ik weet niet of er veel animo voor is.

3. Rolf85000

Rolf85000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    domme opmereking gezien het feit deel 1 beter was dan deel 2 en door de remake er even goed uitziet. verder komt mgs the twin snakes (de remake van 1 dus) denk ik niet op de xbox, omdat het een samenwerking was tussen konami, silicon knights en nintendo.

4. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze kunnen een eigen remake maken voor op de Xbox. Dus dat microsoft er zelf een team op het project zet ofzo.

5. Rolf85000

Rolf85000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dream on

6. VEN0M

VEN0M BLaCK VEN0M NL

Leuk Bevonden:
    0
    mag wel komen van mij,als ie er beter uir ziet dan op ps2.
    dan kan ik r wel over na denken om het te kope

7. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom was deel 1 beter dan. In deel 2 zat echt wel een heel goed verhaal. Verschil was alleen dat je goed moest nadenken. En dat doen de meeste niet. Laat ze maar gewoon lekker Metal Gear solid 3 uitbrengen op de xbox. Deel 1 heb ik helemaal grijs gespeeld op mijn PSX. Das misschien even leuk maar zeker niet om er 60 euro voor te betalen.

8. Rolf85000

Rolf85000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok misschien moet ik het anders zeggen aangezien het subjectief is welk deel beter is. zoals elgee het zegt lijkt het alsof je deel 1 niet kan kopen als deel 2 uit is. dat is natuurlijk onzin. verder moest ik over het verhaal van deel 2 niet echt goed na te denken, het was alleen behoorlijk ver gezocht.

9. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Laat ze allemaal maar komen :p

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee zo bedoel ik het niet, ik weet net zo goed dat deel 1 vele malen beter was dan deel 2. Maar ik vraag me eigenlijk af of gamend Nederland erop zit te wachten, nu net MGS3 klaar is.
    Ze mogen het best van mij proberen, ik weet alleen niet of zoiets veel geld zou kosten (je weet hoe M$ is). En voor 60€? Ik weet het niet, misschien beter om MGS3 uit te brengen ipv MGS op de Xbox.

11. Beowulf

Beowulf Intellectual Killer

Leuk Bevonden:
    1
    Wat dacht je van een gamecube aanschaffen en metal gear erbij. Stel dat MGS twin snakes players choice wordt, wat goed mogelijk is, dan kost het je 100 euro voor een gamecube met mario kart DD, 30 voor het spel MGS en 30 euro voor een 251 block memorycard (als je geld wil besparen koop je een b-merk voor 15 euro). kost je dus hooguit 100 euro meer in totaal dan dat ze hem voor 60 euro op de xbox uitbrengen en je houdt er een heel nieuwe console aan over.

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Man ik was helemaal blij toen ik de titel las, blijkt het een discussie te zijn en geen nieuws...
    Anyway, ik vind het wel een goed idee. Maar niet als volwaardig spel, misschien als een goedkopere claccis versie. Zoals die NES-classics van de GBA. Maar dan wil ik wel de Twin Snakes versie, niet de oude, die kan ik al op mijn pc spelen.

13. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Elgee ik ben het compleet met je eens :)
    Ik vind dat het dan als extra moet zitten op de CD.
    En die VR Missies mogen er ook van mij inzitten.
    Dan heb ik het wel over Deeltje 3 Snake Eater waarop dan die extra's zitten.
    Dat zou pas echt dope worden dan!

14. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    BOEIT ME NIET!!!!!!!! mgs 1 was naar myn mening de beste game ever, en deel 2 was veel mider goed (ja ook het verhaal) ik hou ook zo van die ope eindes en kan nie wagtuh tot deel 3. die gaak maar uitspele by un vriend (aangezien die (waarsgynlyk) nie op de x-doos komt:mad:)

15. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    dubbel post

16. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    abn anyone :{ .Mareh ik heb deel 1 op de pc.En ik moet zeggen uber game.Als ze die voor een lief prijsje op de xbox uitbrengen....

17. Vengo

Vengo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, jongens, jongens, waar maken we ons druk om...

...als er nou helemaal geen Metal Gear Solid op de xbox meer komt?
    Er stond bovendien Exclusively on PS2. Daarnaast moeten we de apen uit de boom kijken totdat MGS3 uiteindelijk komt. Dus dat zal na 1/2-1 jaar zijn of zo. Dan kunnen we alweer beginnen aan de volgende generatie games... Ik denk dus dat ie niet op de xbox uitkomt. Maar als dat wel zo is, koop ik em direct ;).

18. Beowulf

Beowulf Intellectual Killer

Leuk Bevonden:
    1
    Koop een PS2 met metal gear solid 2 : substance , metal gear solid 3 : sneak eater en tik eventueel via ebay de orginele metal gear solid voor de psone op de kop. Het spel is de aanschaf van een console waard :)

19. Xbabe

Xbabe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mgs.......zucht....zwijmel.....kwijl... jammer dat onze _O_ psx _O_ dood is :confused: . Hij mag van mij best wel op de xbox komen, dat spel is zo goed heb het nooit kunnen uitspelen we kregen die robot niet dood :mad: schande ik weet het.

20. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je de Metal Gear ?

Deel Deze Pagina