metal gear solid 2 substance of dead to rights

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ajax, 14 mrt 2003.

1. Ajax

Ajax Guest

welke spel moet ik kopen ,want ik ga lotr ttt ruilen omdat ik em al uitgespeeld heb.metal gear solid 2 substance of dead to rights?

2. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Simpele vraag: MGS 2. Tenminste, voor mij dan. Dead to Rights ben je (denk ik) zo op uit gekeken.

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    MGS 2, die is veel uitgebreider. Sons of Liberty, 350 vr missies, 150 alternatieve missies, 5 Snake Tales, Boss Survival, meerdere verdienbare karakters.

4. Vliegbeestje

Vliegbeestje KINK FM

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een duidelijke zaak. MGS:2 natuurlijk. Is gewoon 10 x beter. Heb Sons of Liberty op de PS2 en is vet, Substance is veel uitgebreider dus dubbel zo vet.

5. Ajax

Ajax Guest

en dead to rights?

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hoort niet in game help/cheats te staan. Verplaats hem wel naar Xbox Games Forum.

7. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Heeft iemand al MGS 2 : Substance voor de Xbox ?

dan even een vraag : Kan je bij een Game-Mode de Tags jatten van de persoon als je hem gekilled hebt , zijn nekTAG zeg maar, en zie je dan zijn / haar gegevens er op staan ?

welke gamemode ?

bvd, als je antwoord.

8. Ajax

Ajax Guest

kan je dat doen bij VR missions?

9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, dat kan alleen in de hoofdgame. Die Tags kan je alleen jatten als je een hold-up uitvoert.

10. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Topics waarin een simpele vergelijking wordt gevraagd tussen 2 games. Dit is alleen toegestaan als dit goed wordt onderbouwd en niet gaat vallen onder de zogenaamde opsomtopics. Daar het onderbouwen van 2 kanten moet komen is het verplicht dat als een gebruiker een dergelijk topic start daar zijn eigen persoonlijke voorkeuren bij plaatst. Indien dat niet het geval is wordt dat topic gesloten en mag de betreffende person het nogmaals proberen in een nieuw aan te maken topic.

11. Da_G

Da_G Method Man

Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent XBW Moderator en je weet niet eens hoe je een tag kan jatten van een persoon.
    Je moet hem onderschot houden en dan op zijn hoofd of lul mikken dan wordt hij bang en dan gaat hij schudden en dan valt zijn tag eraf.
    Sommige bewakers zijn niet gelijk bang dan moet je hem als je hem onder schot hebt in zijn arm of been schieten nu wordt hij ook bang en zal hij als je op zijn hoofd of lul mikt ook gaan schudden.

Laatst bewerkt: 16 mrt 2003
  12. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    |:- |:- |:- |:-

13. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Metal Gear Substance....zeker weten....dead to rights zuigt aan alle kanten en je bent er zo op uitgekeken....MGS2 Substance beleef je meer plezier aan....zeker weten:)

Deel Deze Pagina