Weet er iemand wanneer Metal Gear Solid 2 : Substance voor de xbox uikomt. Hij is al uit in America maarja wanneer hierzo?
Ik weet alleen dat dit spel zwaar klote is (ik heb hem eens op de ps2 gespeeld) splinter cell is veeeeeeel beter!!!!
Ergens in 2003 Februarie dacht ik. Kijk anders even op www.tothegame.com aangezien ik dat nu niet wil doen.
Ok bedankt, maar ik kan me echt niet voorstellen dat Substance slecht is. Want hij is beter dan de ps2 versie omdat hij veel meer extra's heeft en mooier en het lijkt mij gewoon een geweldig mooie game. Is het niet zo'n mooie game als deel 1 dan ofzo met die mooie filmpjes. Dat was pas een game ervaring.
Substance is wel goed hoor. MGS 2 + heel veel extra's zoals VR missies. Amerikaanse sites hebben hem al gereviewed en ze gaven negens.
volgens die review zijn de graphics niet beter geworden op de doos en valt het ook wel mee met de xtra's die er bij gekomen zijn.
Het scheen toch aardig wat te zijn, ik merk het allemaal wel hoe MGS 2 nou eigenlijk ik. Kben wl benieuwd.
Metal gear 2 op de ps2 speelde ik zo vaak dus die was wel top, MAAR er ombreekte gewoon iets nieuws... want deel 1 is het zelfde als 2 maar dan met ps2 graphigs. maarja het is gewoon een goed spel.
Re: Re: Metal Gear Solid 2 : Substance Hmm jah de PS2 was zeer klote. Het verhaal was wel goed in orde. Mooi vervolg maar het is zo simpel. Zo uitgespeeld ... en dat mag niet! Het moet lekker moeilijk zijn ... goede stealth .. en dat ontbrak in MGS .. je moest wel stealth gebruiken maar .. nee niet goed uitgewerkt. Splinter Cell zal echt heersen!
nou...... 300 nieuwe missions is toch echt geen kleine uitbreiding, maar ik vond MGS echt een topgame, het zette een heel nieuw genre in de game wereld, of niet dan? maar ik koop splinter cell want dat lijkt mij echt veel beter! alleen twijfel ik of het verhaal bij SC net zo boeiend als bij MGS word
Verhaal van Metal Gear is gewoon zo goed..!! K koop em zeker jammer dat ik al het einde van MGS2 heb gezien
De enige grote klachten die veel spelers hadden over MGS2 waren dat ie te kort was (qua speeltijd), dat er teveel filmpjes inzaten en dat je de hoofdmoot met Raiden speelde. Die dingen zijn allemaal verholpen, da's de hele reden dat ie wordt ge re-released. Wordt volgens mij een hele goeie game. Maar Splinter cell wordt denk ik ook een toppertje hoor !