Metal Gear Solid 2: Substance

Discussie in 'Algemeen' gestart door MrSirius, 21 mei 2002.

1. MrSirius

MrSirius Gamertag: Mrsirius79

Leuk Bevonden:
    0
    Op Gamespot staat nieuwe info over Metal Gear Solid 2: Substance. Dit is in feite een soort van Metal Gear Solid 2, The Director's Cut, waarbij ze meer spel tussen de filmpjes gepropt hebben. ;)

Dit is persoonlijk ook wat ik hoopte. Ik heb MGS2 nog niet gespeeld en zou dit toch al het liefst doen voor er een geheel nieuw deel verschijnt. MGS2 was uiteraard al een erg goede game en zo te lezen komt er aardig wat interessant materiaal bij.

http://gamespot.com/gamespot/stories/previews/0,10869,2866518,00.html

2. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Staat ook bij het nieuws... :)
    Maarre ik denk dat Duality een stuk beter gaat worden!!

3. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja de screens van Duality zagen er prachtig uit! Dit is echt een van de mooiste games die ik ooit heb gezien. Maar MGS Substance lijkt me ook de moeite waard. Ik heb MGS1 echt helemaal kapot gespeeld op de pc. Het is gewoon super gedetailleerd en zit goed in elkaar. Alhoewel de verhaal in MGSII was niet helemaal oké :eek:

Edit1: Maar bekijk net even die screens van MGS Substance en ik vind ze er nog helemaal niet zo goed uitzien. Net alsof ze nog niet ingekleurd zijn ofzo :confused:

Laatst bewerkt: 21 mei 2002
  4. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    duality zag er zeker strak uit, maar metal gear solid is natuurlijk wel een vet goed spel. ik denk dat tom clancy's splitter cell ook nog een aardig spelletje word in dat genre. we zullen zien...

5. MrSirius

MrSirius Gamertag: Mrsirius79

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, daar heb ik dan overheen gelezen. Er was ook zoveel nieuws op de hoofdpagina vandaag. :D

6. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt niet uit, sommigen lezen het nieuws alleen hier op het forum!!

Deel Deze Pagina