[PS4] Metal Gear Solid 3: Subsistence [ps2]

Discussie in 'Games' gestart door boss, 18 aug 2005.

1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Naam:
    Metal Gear Solid 3: Subsistence
    Genre:
    Third Person Stealth
    Release date:
    TBA
    Ontwikkelaar:
    Konami
    Uitgever:
    Konami
    Metal gear solid 3: snake eater is weeral eens een goed voorbeeld wat voor graphics de ps2 op het beeld kan toveren. Deze game is namelijk zo mooi en gedetailleerd. Metal gear solid 3: subsistence heeft dezelfde graphics,maar dat is juist goed,aangezien de graphics enorm zijn...In de game zitten enorm veel extra's, dus ook al heb je mgs3, als je deze er nog eens bij koopt, ben je zeker niet slecht af...

Op E3 raakte bekend dat Konami een nieuwe studio oprichtte namelijk Kojima Productions met aan het hoofd Hideo Kojima. Het belangrijkste doel van de studio, Metal Gear games maken. De eerste projecten van de studio zijn de PS3 Metal Gear Solid 4, de PSP Metal Gear Acid 2 en de PS2 Metal Gear Solid 3: Subsistence.

Hideo was origineel niet van plan om deze game te maken maar in Europa waren er veel mensen die om dit soort vervolg vroegen. Daarom besloot hij toch maar zijn tijd te spenderen aan het project. De camera in MGS3 was al verouderd omdat hij de camera in de hele trilogie hetzelfde wou houden maar met MGS4 schakelt hij over naar een echte 3D camera. Kojima wordt echter nogal snel 3D ziek dus wil hij met Subsistence experimenteren om een goede 3D camera te vinden.

Ook voor het online gedeelte was dit het perfecte moment om hun kans te wagen. Die ervaring zal wel anders zijn dan de offline mode als je niet als Snake moet spelen. Je wordt namelijk voor het eerst in de huid van de slechterik geplaatst in MGS. Het is ook mogelijk dat Snake zich dan in een kartonnen doos verbergt zoals je zelf ooit deed in de offline mode en dan krijg je schrik omdat je dat van ver niet kan zien en als je dichtbij komt, hij plotseling kan aanvallen.

Er zullen vijf modes zijn die elk speelbaar zijn voor acht personen, dit zijn Sneaking Missions, Capture Missions, Rescue Missions, Deathmatches en Team Deathmatches. De twee laatste klinken natuurlijk bekend in de horen maar de andere zijn wat vernieuwender. Bij Sneaking Missions zal één iemand waarschijnlijk voorbij zeven terroristeren moeten sluipen, Capture Missions laat dan waarschijnlijk terroristen achter Snake aanzitten en Rescue Missions werkt met gijzelaars zoals in Rainbow Six.

Wat zeker een must om te zien is, is de trailer van mgs3: Subsistence.
    Hier zie je namelijk hoe cool, en prachtig het er aan toe gaat online met de game, een goede zaak voor sony, want ze hebben er niet zooo veel. En met deze game hebben ze er iets speciaals en cools bij dus zeker zien:
    (klikken op game convention 2005 trailer...)
    http://www.gamed.nl/view/7729
    Nog een paar screens( mgs3 )
    en nog een paar screens van Subsistence zelf:
    ...
    Voor de officiële site:
    mgs3 subsistence!

Laatst bewerkt: 24 sep 2005
  2. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    komt die ook op xbox??:p want mgs2: substance was wel goed:D (snake gedeelte op de tanker dan he ;))

edit// ziet er wel héél mooi uit *) , voor de ps2 dan he :cool:
    edit2// lees net dat ie ook online gaat, splintercell3 op xbox l!ve verslaat die tog niet :9

Laatst bewerkt: 18 aug 2005
  3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    nee, hij komt niet voor xbox...
    Daar zou ik niet zeker van zijn. Heb je het filmpje al gezien(link), ziet er heel cool, fijn, grappig,... uit, en met vele tegelijk online, echt enorm sjiek...

4. exity

exity Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    SNAKE :D:D

balen dat ie niet naar XBOX komt
    als metal gear fan moet ik wel voor ps2 gaan.

maar METAL GEAR RULEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Kwestie van tijd voordat die op de xbox komt.

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Mmmm, denk je echt dat ze nog xbox games gaan maken als de xbox 360 er is(bijna is...) Misschien wel, maar ik denk van niet...

7. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Anders poorten ze hem wel door naar de xbox 360, kwestie van tijd.
    Zoveel games komen na loop van tijd toch op een andere console uit, zie Resident evil topic hier, exclusief voor de NGC etc etc en nu toch op de ps2.

8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Misschien wel ja, eigelijk des te beter, iedereen moet van deze game kunnen genieten, mgs3 is gewoon één van mijn lievelingsgames...

9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Kheb een xbox en een NGC en kga nu geen ps2 meer kopen dus :).
    PS3 is backwards maar kzit eigelijk te denken aan xbox360 :+.

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja,dat kan ik wel begrijpen, de xbox 360 is er al bijna, en als je deze generatie een beetje beu begint te worden, denk je automatisch constant aan die xbox 360(ik ook, maar dan voornamelijk aan gears of war :D)
    Maarja, langs de andere kant komt de xbox 360 wel heel snel, als je ziet, de ps2 gaat in het totaal 3 jaar langer(tot minstens zomer 2006,en er komen nog veeeel games) mee dan de xbox... En de xbox heeft nog veel power in huis, er komen nog veel coole games zoals farcry,... en ze zouden er nog coole kunnen maken,enzovoort. Maarja, ik begrijp Microsoft wel, ze willen een heel stuk vroeger zijn dan Sony,om aan de macht te kunnen komen, en ze moeten het wel op die manier doen, dus...
    ps: Maarja, als je games als gears of war gezien hebt(geproefd hebt om het zo maar te zeggen) dan moet je dat hebben natuurlijk :):)...

11. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik vind het filmpje helemaal FANTASTISCH! Ooh wat hou ik van Metal Gear! Ook een stukje in het filmpje dan rent snake achter allemaal andere vijanden aan in doosen, of je ziet een stukje dan schreeuwen 2 soldaten het uit en zie je allemaal hartjes ofzo.. Of op het laatste Snake tegen Ocelot en dan wint Ocelot en dan zie je die recruten van Ocelot juichend de lucht in schieten!:)

12. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Ze moeten em voor de 360 maken... ga niet meer en ps2 halen, maar mgs rulez.

13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, het filmpje is fantastisch, ik heb heel fel gelachen met het filmpje, zooo cool...
    Hideo Kojima is een God!!!
    ...

14. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ergens gelezen dat ie ook naar de Xbox komt, heb alleen geen bewijs of bronnen ofzo. Volgens mij was het in de PU, maar pin me er niet aan vast. MGS games zijn altijd goed, voor mij misschien zelfs wel de beste! :eek:

15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Voor mij zijn ze zeker de beste, de beste gameserie in mijn ogen, ik hou van het verhaal, ik hou van de personages, niemand is stoerder dan solid snake of big boss. Ook de andere personage zijn abnormaal cool: liquid, revolver ocelot, raven(grote kerel), boss, sniper wolf, vamp, gray fox,...en noem maar op, allemaal 1 voor 1 super cool...(en velen personages hebben zo een coole achtergrond,...)

16. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0

De humor van Hideo is idd hilarisch. :D Dat mgs4 filmpje van de E3 was ook zoiets, zalig. :9 Gewoon het feit dat Hideo over de nodige zelfspot beschikt over mgs (het vernederen van de hoofdpersonages bv.) zet hem voor mij al weer een trapje hoger dan andere developers. *)

Laatst bewerkt: 19 aug 2005
  17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    :) ja, ik ben ook heel blij dat hideo kojima volledig controle heeft over mgs4, enorm goed is dat !!! Niemand kan zo een cool verhaal verzinnen als hij,... Dat is mijn mening altans...

18. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Daar ben ik het zkr mee eens. Maar Metal Gear 1 heeft gewoon hét beste verhaal allertijden tot nu toe!

19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben blij dat er nog iemand zo over denkt :):):)

20. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Hier nog wat plaatjes van mgs3(damn, wat hou ik van deze game):
    personage Boss:
    Volgin(coole kerel:D):
    Als er nu nog mensen zijn die zeggen dat ps2 geen mooie graphics op het scherm kan toveren , dan scheelt er toch iets...(kijk die screens,zooo mooi)

Deel Deze Pagina