Metal Gear Solid 4 : guns of the patriots

Discussie in 'Algemeen' gestart door abruzzese, 17 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. abruzzese

abruzzese abruzzese

Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf twijfel of MGS4 een succes word op de Playstation 3 omdat het een game is die je alleen als fan hoog waardeert en denk dat Xbox 360 bezitters niet wakker liggen om deze game .
    Ik vind zowiezo de exclusieve games van de playstation 3 van minder qualiteit dan die van de Xbox 360 .
    Ook al zou MGS4 naar de Xbox 360 komen dan nog was er geen hype over omdat de japanse games langszaam inmekaar stort en de Amerikaanse markt alleen maar groeit .

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke....en verder ?

Er is al een MGS4 thread in het PS forumgedeelte, er is er zelfs eentje binnen dit gedeelte maar die is zo goed als dood omdat er (voorlopig) geen MGS4 op 360 komt. Waarom hier nu een thread over maken ?

3. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf ben ook een X360 bezitter, maar MGS4 is voor mij de reden dat ik een PS3 ga halen. Neem GTAIV, die hype was supergroot, en werd ook wel waargemaakt, maar ik heb GTAIV alleen gekocht als zoethoudertje tot MGS4 (en natuurlijk omdat het een goede game is).
    Ook snap ik niet waarom je hier een nieuw topic over maakt als je het ook makkelijk kon posten in de MGS4 topic in het playstation topic.
    Ook heb ik vrijwel zeker het gevoel dat MGS4 nooit naar de 360 komt.

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wel als je het wilt hebben over PS3 exclusives. Dan is er de xbox 360 vs ps3 vs wii thread in het 360 Algemene gedeelte. En daarnaast is er een MGS4 topic in het ps3 subforum. MGS4 komt niet naar de Xbox dus deze thread is hier niet op zijn plaats en gaat daarom op slot. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina