metal gear substance is hetzelfde als mgs2 op ps2 en niet zoals mgs1 op psx!!! dat wist je toch wel hoop ik? alleen in substance zit een skateboardspel en kun jet het hele spel met snake raiden of ninja uitspelen.
re:msg2 Het is etzelfde als de PSII versie en zoals TFO zei je kan met snake spele of met ninja,maar er is nog iets extra's vergeleken met de PSII versie,we krijge er nog 3 stand alone snake missie's bij en 200 extra vr missie's(training's) HULDE XBOX(3x)
Duh. Alleen ik heb MGS2: Sons of Liberty gespeeld ennuh .. nou .. ik vond MGS1 veel beter. Maar ik had gelezen dat deze MGS een ander verhaal had!? Tis toch niet hetzelfde verhaal als deel 2 he? Ik heb geen zin om zelf info erover te zoeken .. tis goe oor.
dat skatboard spel was een grapje.. zit er helemaal niet in, hij komt volgens mij ook 25 april uit hoor
MGS 2: Substance = MGS 2 Sons of liberty + 350 VR missions + 150 alternate missions + nog wat extra karakters. En dat skateboarden zit erbij.
De PU zei dat de filmpjes zijn vervangen door lappen tekst die je moet door lezen .. en dat het gewoon een directe poort is van de PS2 versie.. Ik twijfel dus nog of ik hem moet kopen of niet.