Metal Gear Solid: The Twin Snakes

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Zexy.Poo.Maker, 12 jun 2003.

1. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Ik als trouwe Metal Gear Solid fan, was op het internet aan het surfen. Hier kwam ik informatie tegen over een andere MGS game. Niet MGS 3, maar een exclusieve versie voor de Gamecube.

Hieronder het artikel:

En hier een stel plaatjes waar ze het over hebben:

Klinkt allemaal best wel leuk en ziet er niet slecht uit :D. Wat denken jullie, een titel om jaloers op te worden en een nieuwe reden om een Gamecube aan te schaffen?

2. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Eerst een Resident Evil Remake nu een MGS remake.. wel een beetje jammer dat het niet een totaal nieuw deel is.. maar als MGS fan vind ik het een goede reden om een cube te kopen

3. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou hem voor deze game geen gamecube kopen.
    Ik vondt in Mgs2 de besturing van het first person echt kut.
    Het is gewoon niet te doen om iets te raken. Dus ik hoop dat ze dat in de remake van de gamecube heel erg veranderen.

4. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens:'-(

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, eigenlijk is het gewoon maar een poort. Maar ik zou hem echt graag wel eens willen spelen. Sommige filmpjes schreeuwden gewoon om next-gen graphics. Vooral dat stuk waar Grey Fox al die guard vermoord in die gang (met stealth aan).

6. Fleppie

Fleppie Surinamese

Leuk Bevonden:
    0
    my sentiments exactly. Maar hopelijk maken ze er toch iets nieuws van. Nieuwe areas bv, of uitdieping van het verhaal.

7. Cyhwuhx

Cyhwuhx .

Leuk Bevonden:
    0
    .::: So far is er niks van te merken... Twin Snakes lijkt op een "Bleemcast versie van Metal Gear Solid".

Vraag me af hoeveel Silicon Knights er nog mee weet te doen.

8. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    True, ik ben ook bang dat het spel zelf niet genoeg zal verschillen van het origineel om een aankoop te rechtvaardigen. Maar die scene waarin Sniper Wolf doodgaat met nextgen graphics & veel beter geluid zou de emotie nog beter aandikken :)

Man, wat heb ik MGS veel gespeeld.. *denkt liefkozend terug*

9. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Mwoh, het is zeker geen poort. Het is een totaal nieuwe code. Zullen er geen nieuwe gebieden zijn zoals in Resident Evil GC okee, maar alle nieuwe gameplay elementen uit MGS 2 zitten erin, dus het is zeker de moeite waard.

Ik snap alleen ff niet waar je nou je naam moet invoeren voor die dog tags. Ik zie het ff niet.....

10. Cyhwuhx

Cyhwuhx .

Leuk Bevonden:
    0
    .::: Onderstaande link klikken en links 'dogtag' kiezen.

http://www.konamijpn.com/products/mgs_tts/english/index.html

Overigens is Twin Saneks gewoon precies de PSX versie. En het mag dan wel geen port zijn omdat eht opnieuw is opgebouwd, zo voelt het wel aan. Het gedeelte voor de lift was zelfs precies hetzelfde...
    Hevig teleurstellend om te spelen. :confused:

11. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx voor de link.

Maar je kunt nu toch veel meer ? Ik zie schieten in first person mode en mannetjes in kasten leggen en zo. Het lijkt alsof ze de game engine van MGS 2 gebruikt hebben om hem te remaken.

edit: ik zie het echt niet hoor. Waar moet ik nou dogtags klikken ? zit het onder die dingetjes links, want die kan ik niet naar beneden scrollen.

Laatst bewerkt: 19 jun 2003
  12. Cyhwuhx

Cyhwuhx .

Leuk Bevonden:
    0
    .::: Heb je een brwoser die frames aan kan? Probeer anders dit;

http://www.konamijpn.com/products/mgs_tts/english/dogtag.html

Ben je wel het zijmenu kwijt. :p
    En ja je kan wel wat meer dingen zoals in MGS2 kon, maar als die net zo vaak gebruikt moeten worden als in MSG2 is eht een vrij nutteloze toevoeging. En aangezien het toch een remake van de eerste blijft ben ik bang dat het 'optioneel' spul wordt wat alleen gebruikt zal worden als je een beetje gaat kloten. Ik zie het spel zelf er niet door veranderen iig.

13. Fleppie

Fleppie Surinamese

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik heb gezien in een online filmpje is die eerste baas (ben effe zijn naam kwijt) die het volgende zegt als hij je *gedachten leest": So, I see you like playing nintendo games.

Dat is wel leuk toch? Dat soort leuke dingen lijken mij wel leuk.

14. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx, ik heb het ff ingevuld. Vorige keer (bij MGS2) had ik het ook al gedaan maar helaas. Er zaten wel een paar Nederlanders in. Ben benieuwd. Je krijgt een confirmation email als je erin zit. Ik acht de kans niet al te groot.....

Deel Deze Pagina