1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 4 sep 2012.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dus jij haalt hem op de PC? ;)
     
  2. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    PC komt niet eens in m'n hoofd op. De beleving daarbij vind ik zo anders, op een stoel achter een bureau. Maar goed, dat is een andere discussie ;)

    Wat betreft de game ervaring van MGS5:TPP, dat is voor mij ook nog een vraagteken. Ik ben een groot fan van de filmische ervaring van de voorgaande delen. Net als de codec gesprekken. Dat zal nu toch anders zijn... Maar goed, ik ben wel heel erg benieuwd hoe het verhaal zal verlopen.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    HDMI kabel van pc naar je televisie, controller aansluiten en gaan met die banaan. Kijk ik ik ben ook geen PC gamer meer, maar stoel achter een bureau....die vlieger gaat niet meer op. ;)

    Wat betreft Xbox One en PS4. Er is helaas nog niets gezegd en wel over PES 2016, dus we zullen het zien. 900p verwacht ik wel op zijn minst. Ik vind de game heel eerlijk gezegd er ook alles behalve super indrukwekkend uit zien ook.
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Lol, ik ben ook groot fan, maar zover ga ik dan weer niet. Heb wel de comicseries in hardcover, maar daar blijft het bij..al heb ik wel eens gekeken voor een wallscroll, maar geen echte must have gezien.

    Als je echt zo'n grote fan bent dan kun je niet om die MGS PS4 heen.
    Moet ook wel zeggen dat ie er verdomde vetjes uitziet hoor. :9

    Bijkomend voordeel is dan natuurlijk ook meteen de andere exclusives die je kunt gaan spelen, dus uiteindelijk niet alleen voor MGS V de PS4 koopt.
     
  5. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Wellicht heeft het ook met voorkeur te maken.

    Ik vind de graphics van MGS5 bijzonder "smooth". Als ik kijk naar de graphics van bijvoorbeeld AC of The Witcher dan zijn die wel scherp en gedetailleerd, maar ook erg hard. De graphics van MGS zijn veel zachter maar toch nog gedetailleerd, inclusief erg mooie reflecties en lichteffecten. Daarbij loopt alles ook heel soepel, vooral die combi vind ik geweldig.

    Wat dat betreft zou ik wensen dat er nog veel meer goede games gemaakt zullen gaan worden a.d.h.v. de Fox Engine.

    Over de Fox Engine gesproken. Die is ontwikkeld door Kojima Productions. Zijn zij ook nog eigenaar? Want dan is de scheiding tussen Kojima en Konami nog "interessanter".
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik neem aan van Kojima; anders hadden ze het niet verwijderd van de cover.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou op dit moment ben ik bezig met AC Unity en ik ben vaak echt behoorlijk onder de indruk van de graphics. Dit is wat ik echt next gen noem, of nou ja...current gen. Qua details van de gebieden, textures, helemaal de belichting die het echt af maakt en toont dat dit gewoon niet op 360 zou kunnen. Ik vind dat allemaal nog mwah...in MGS5. Lighting is behoorlijk vlak vergelekn met Unity bijvoorbeeld.

    Unity is dan ook echt een current gen game en MGS5 niet, wat eigenlijk best jammer is,
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2015
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja de 60fps maakt ook verschil. MGS moet de dubbel aantal frames produceren.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Daar heb je gelijk in, dat zeker. Unity is echt verre van 60fps, heh....verre van 30 soms zelfs. Daarom hoop ik ook dat er nog genoeg games blijven die 30fps zijn, zodat we ook nog echte eye candy krijgen. Niet alles moet 60.
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Nu moet ik deze eingelijk ook bij me fap arm en nieuwe console erbij hebben

    [​IMG]

    Afganistan map
    [​IMG]

    EDIT: Headset ook besteld :cool:
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2015
    Rienbu, MAD 1976, s4nd3r en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Pfff, gaaf die headset! Daar zit ik dan, met m'n X1 ;)

    Ik krijg meer en meer zin in deze game!
     
    Servantes vindt dit leuk.
  12. AlfaRomeoMito

    AlfaRomeoMito Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    13
    Instant boner bij die headset :p Waarom worden PS4 owners zo verwent en de Xbox one niet???????????????
     
  13. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ach, ik ben allang blij dat MGS tegenwoordig gewoon op de Xbox verkrijgbaar is. MGS5 is wat dat betreft feitelijk de eerste natuurlijk. Ja, oké, MGS2 en MGS3 uiteindelijk ook op de 360, maar pas jaren later. En MGS4 dan weer niet.

    En waarschijnlijk kan die headset ook gewoon op de X1 gebruikt worden icm met de headset adapter?
     
  14. AlfaRomeoMito

    AlfaRomeoMito Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja dat is een feit.
    Enerzijds zorgde dit er wel voor dat de kwaliteit van het spel omhoog ging.
    Voor zelfde geld wordt de xone versie door een ander team gemaakt en krijgen de xone spelers een buggy spel. Deze vergelijking kun je maken zoals de nieuwe batman op PC
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Hier nog een andere foto ervan

    [​IMG]
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Hoe dope zou het zijn als ze daarmee iets hadden gefixed waarin je tegen Snake moet praten in de game. Zoals destijds met controller verwisselen hahaha.
     
    Daz vindt dit leuk.
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Duh; PS4 rules, Xbone sucks.:+

    Ja dat was wazige shit toen met die eerste Metal Gear Solid game.<3
    Codeccode van Merryl dat achterop het gamedoosje stond was ook geniaal.:cool:
     
    AlfaRomeoMito vindt dit leuk.
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  19. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Zou als het goed is over Mother Base moeten gaan, als de geruchten kloppen ;)
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471

Deel Deze Pagina