1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 4 sep 2012.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Met CQC?
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Honey Bee missie, oké you got my attention Kojima whooooo. En tape bij wc die je kunt meenemen hahahaha.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    De main missies worden vanaf dan alleen maar beter :+
     
  4. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ja man. Probeer iedere x zijn wapen af te pakken maar wil niet echt lukken. Weet zeker dat ik wat fout doe
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    SPOILERS jonguhs. GVD Wil helemaal niet weten welke missie super tof is en welke niet. Dan ga ik alleen maar rushen om bij die missie te komen :mad:
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Mis wel mijn stamina en health meter. Beetje noodles eten en roken zoals in the good days. Wel tof van dat bloed, elke keer kom ik terug naar Mother Base en dan mag DD alles aflikken... Tot Quite er is...
     
    WinterBase vindt dit leuk.
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Hmm, ik sla altijd het wapen uit zijn handen met CQC, doe er geen extra handelingen voor. Wat gebeurt er met jou dan?
     
  8. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Hetzelfde, maar er is ook een optie om zijn wapen af te pakken en op hem te richten. Schijnbaar moet je eerst een klap geven met R2/RT en vervolgens L2/LT ingedrukt houden. Maar het gaat mij nog niet goed af :+

    Edit: heb ik al gezegd dat deze game belachelijk vet is? Vast wel ;)
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zit ook bij de Honey Bee missie en daar ben ik nu gestopt. Morgen weer een dag. Ik begin de game ook steeds meer te waarderen. Niet gewend van MGS dat het zich moet opbouwen qua fun factor. Ik neem ook terug wat ik zei over Afghanistan. Dat gebied hebben ze perfect gemaakt zeg en die hoogtes ook, oh boy, nice hoor. De meeste fun heb ik door alles zo sneaky mogelijk te doen en niemand killen.

    Erg lachen net, twee guards aan het kletsen over dat er een psychopaat rondloopt in het gebied die iedereen in hun koppies schiet. Dat ze misschien maar beter helmen kunnen gaan dragen, hehe.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  10. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik heb de afgelopen week nachtdiensten gehad en deze game niet eens kunnen spelen, kijk uit naar het moment om er eens lekker voor te zitten (morgen). Ik heb sinds de aankondiging geen enkele trailer oid gezien om straks helemaal weggeblazen te worden.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik zie de game bij gamedumper voor €48. Maar even bestellen.. :D
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    250 man in de Motherbase nu :cool:
     
  13. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik vond de Honey Bee missie maar irritant eigenlijk...

    Heli kan niet dichtbij komen waardoor je een pokke-eind moet gaan lopen, eenmaal bij de juiste basis wil ik een guard sneaky pakken maar zit Snake vast achter een plank oid die uit de grond steekt, bloed-irritant, guard ziet me dus gewoon zitten en slaat alarm. Daarna komen er 20 gasten bij ofzo en heb ik de heli maar opgeroepen voor gunsupport en jawel, dit keer komt ie gewoon bij de basis aanvliegen terwijl dat in het begin niet kon. Maar goed, alle guards afgeslacht, vind binnen die prisoner die ik naar MB fulton en wat later het honey bee wapen.

    Uiteraard wist ik door de begincredits bij de missie al dat er een mecha, de skull elites en pipo de clown (die cowboy zombie) in zouden zitten dus die kwamen nog aan het einde voorbij.

    Dat vind ik echt een hele vreemde beslissing hoor, aan het begin van elke missie alvast laten zien wie je allemaal gaat tegenkomen, hoe verzin je het?

    Maar dat gezegd vermaak ik me wel hoor met de game, ben geloof ik bij missie 8 nu.
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Begin me wel te ergeren aan map qua travel. Ben al zes minuten op mijn paard om naar de volgende specops te gaan. Auto nakken moet ik er eerst een vinden en met heli schiet het ook niet op.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Yess, tranq sniper binnen :cool:
     
    MAD 1976 vindt dit leuk.
  16. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Fuck it ik ga deze game toch maar streamen vanmiddag doe mn dingen savonds wel. :+
     
    Graveheart vindt dit leuk.
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
    Episode 7:

    [​IMG]

    Like a boss. :cool:
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ja, die is niet zo lastig om te S-ranken :+

    Mijn laatste missie ook weer een S rank :cool:, missie 15 geloof ik.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Lol episode 7 ook net gedaan, had eens zin om gun blazing te doen hahaha.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Waarom breken surpressors uberhaupt? Ik kan me vergissen maar volgens mij kunnen die dingen amper kapot toch? :)
     

Deel Deze Pagina