1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 4 sep 2012.

  1. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Lange tijd geleden dat ik zo in een game opging.

    Wat een fucking game.... :eek:
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Net EP11 gedaan, tof! Boss is wel heeeeel erg stil btw, beetje jammer.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Trouwens....Die schapen, beren, wolven etc.....Waar dienen die nou eigenlijk voor? Leuk dat we ze kunnen Fultonnen, maar waarom precies,? Puur om te eten. Was wel leuk geweest als we ook resultant van dat soort dingen zouden zien. Dus die dieren in een speciaal hok op Mother Base bijv.
     
  4. ViKtor_VauGhn

    ViKtor_VauGhn PSN Jordivanbe

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij kun je een extra platform krijgen met een soort diergaarde weet het niet zeker dacht het ergens gelezen te hebben
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat zou cool zijn.

    Je hebt trouwens bij Side Ops een missie genaamd Extract the wandering mother base soldiers 01.

    No problem zou je denken, maar die idioten vallen je gelijk aan wanneer je dichtbij komt en je kan er niks tegen doen. Ook een tranqpijltje haalde niets uit. Hoe extract ik die flikkers?
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    CQC?
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Geprobeerd maar...nope. Zodra ik dat wil doen loopt ie als het ware dwars door mij heen en ik kan niks doen. Ze Lopen ook heel weird rond, alsof het snelle zombies zijn.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Heel veel pijltjes schieten, probeer headshot te maken.

    Overigens keek ik net het einde van MGS4 eens na. Ik mis cutscenes so far, fucking lange cutscenes. Intro was geweldig, Bee-missie cutscene was subliem en that's it so far. Ground Zeroes intro was vooralsnog het beste van MGS V. Game is makkelijk (natuurlijk je kunt alles S proberen te behalen) maar door teveel vrijheid is alles zo te doen, begin Afghanistan beu te raken en krijg het gevoel alsof ik GTA een het spelen ben met wat MGS erin. Het is niet in your face zoals vroeger, spanning met gameplay, cutscene, gameplay spanning en zo door. Dubbel gevoel, sinds de PS4-release is er geen game geweest waar ik zo hooked aan ben, waar ik over wil praten en shit maar gelijkertijd mis ik zo gigantisch veel wat MGS voor mij zo boeiend maakt.

    Sterf sandbox games.
     
  9. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Besluipen en hem stunnen. Magazijn gooien o.i.d.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik kreeg verdomme net het gevoel, mede ook door Jorrie, dat ik de game van de eeuw zou gaan spelen, heb je Fiasco weer... :p
     
  11. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Sinds die servers open zijn is de game onspeelbaar geworden bij mij. De laadtijden zijn verschrikkelijk. Normaal heb ik daar niet zo'n problemen mee, maar als ik 30 seconden moet wachten om functies in mijn iDroid te openen (terwijl de game natuurlijk door blijft spelen op de achtergrond) heb ik er echt geen zin in. Had hem zelfs even opnieuw opgestart, hopende dat dat het zou fixen, maar het duurde letterlijk 5 minuten voordat ik in de server ingelogd was, daarna nog eens een paar minuten naar een zwart scherm moeten staren totdat ik eindelijk in het startmenu zat. Nee, top.

    Xbox One versie overigens.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hij heeft alleen wel gelijk vind ik man. Ik mis de cutscenes ook gigantisch. Normaal gesproken zou je nu allang heel wat van het verhaal weten door de vele coole cutscenes zoals in de vorige console games, maar nu...waar de hel zijn ze? Zo kom je totaal niet in het verhaal en wat Fiasco ook zegt over dat je teveel vrijheid hebt...dat heb ik dus ook. Het lineaire uit de vorige delen werkt vind ik VEEL beter.

    Ook die open wereld...ik had het er net met iemand in de party nog over. Die gaf een paar voorbeelden hoe deze wereld nog veel boeiender had kunnen zijn. Gewoon wat burgers in Afghanistan in hun huisjes zetten, of dat er random burgers worden meegenomen door soldaten of dat er wat gevechten aan de gang zijn. Dat soort dingen. Ze hadden qua sfeer en met die menigtes van mensen best wat naar AC mogen kijken denk ik.

    Leuke game verder hoor, maar waar die 9's en 10'en vandaan komen......so far, geen idee.

    Link werkt hier niet. Wat is het precies?

    Ik heb er nu ook ineens last van. Idroid blijft maar laden en laden. Sterker nog...ik kan nu niet eens bij mijn Mother base optie, laden en laden en niets anders.
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2015
    Marcelinho_NL vindt dit leuk.
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Yeah, FOX rating :cool:

    Leuk embleempje er weer bij voor de basis :cool:
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb net weer wat dudes meegenomen via Fulton device , maar nu blijft er een X staan bij hun foto's en ze staan tussen 'brig'. WTF houdt dat in? Ik kan ze verder nergens plaatsen ook.
     
  16. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik kreeg een telefoontje dat er een animal conservation centrum was gebouwd. Via de Helicopter bij HQ kan je er komen als je, je map moet selecteren.

    Geen idee wat voor nut het heeft maar je kan er naar toe gaan en je ziet een aantal van je beestjes in pins.
     
  17. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Levert Kojima eens een mgs met relatief weinig cutscenes... Is het weer niet goed :+
    Maar hey... Ik mis ze ook hoor ;)
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Eerlijk gezegd zou mij zoiets niet zoveel uitmaken, maar meer als ik de cutscenes per ongeluk skip en er dus geen pauze mogelijkheid is met de start button.

    Dat is imo de echte manier voor cutscenes, de lengte maakt mij niet zoveel uit. Ace Combat had ook best we lange kutscenes, maar die kon je niet op pauze zetten en dat vind ik wel zo fijn als ze zo lang zijn.
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Dat vond ik zo irritant aan The Witcher 3, je kon de game inderdaad totaal niet pauzeren tijdens cutscenes.
     
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hoe kom ik aan een supressor voor mn sniper rifle?
     

Deel Deze Pagina