1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 4 sep 2012.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Je hebt ook nog een geheim filmpje als je (wat onmogelijk is) alle nukes steelt van de FOB bases. Ook wel een leuk filmpje.
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja die heb ik gezien, zei ik paar posts terug. Maar is niet zeker toch of die zo wordt unlockt? Meer speculatie
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Die laatste side ops waren allemaal eliminate the wandering puppets missions. Die heb ik echt in 2 minuten per keer gehaald. Onderstaand filmpje, bijvoorbeeld vanaf 5 minuten :)

     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Maakt wel sense, maar je bekijkt het van een verkeerd punt;
    BB en Punished Snake hebben dezelfde stemacteur. Als dat Hayter was geweest, had je dat meteen gehoord en wist je meteen de twist in het verhaal. Nu hoor je het niet direct, mede omdat het karakter wat je speelt niet veel praat, maar ook omdat je Hayter gewoon meteen herkent, zeker de MGS-fan.
    Ik merkte het pas toen ik de eerste missie herspeelde omdat ik die 2de objective wilde halen (wat me nog niet gelukt is:mad:) tussen de andere missies door.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Dan zouden ze bij GZ gewoon Hayter moeten hebben lijkt mij?
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Vandaag Metal Gear Online :cool:
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    :eek:

    Was ik al helemaal vergeten, maar even checken :cool:
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja dat is mijn punt.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ja, ik ben het dan ook met je eens :+
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nee;
    want dan zou BB in PP ook Hayter zijn, net als de Snake die jij speelt....en dan zou het mysterie dus meteen opgemerkt worden.
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik snap het ff niet. Hoezo niet?

    Ground Zeros zou Hayter moeten zijn vind ik. En dan gewoon stemacteur verwisselen maar niet vertellen waarom, wat ze nu ook hebben gedaan. Alleen had Hayter dan GZ nog laten inspreken zodat het sense maakt
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nog een (vervelende) missie, 50, en dan heb ik ook alle missions afgerond. Liefst wil ik ook alle gele dispatch missions voltooien, maar die laatste blijft maar failen. Hoogte kans is ook slechts 60% ...

    EDIT

    Alle missions afgerond :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2015
    allstyles vindt dit leuk.
  13. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    In GZ had de combatmedic ook al Kiefer's stem. Als het dan Hayter was geweest, was dat ook opgevallen. Al hoewel het mij al wel was opgevallen ook:+
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb deze game nog steeds niet echt uitgespeeld, maar ik ben er bijna. Het is wel een lange zit, zeg! Deze game gaat m.i. ten onder aan zijn eigen lengte. Chapter 2 is een rommeltje: bijna geen nieuwe content, veel herhalingen die de flow van het verhaal onderbreken, een verhaallijn dat toch een beetje dun en willekeurig is. Deze game had na chapter 1 moeten eindigen: alle spanning bouwde op en daarna begon het maar door te sukkelen.

    Het lijkt alsof alle ontwikkeltijd in de gameplay en het framework heeft gezeten en niet genoeg in de content. Het voelt alsof de basis expres op een manier is ingericht zodat nieuwe chapters eenvoudig als DLC kunnen worden toegevoegd. Ik vraag me oprecht af of dat het plan was voordat Kojima werd weggestuurd. Was het de bedoeling dat Chapter 2 nu al geshipped zou worden? Zo voelt het namelijk niet.


    Ook al klink ik zuur, ik heb intens genoten van deze game. Chapter 1 was super tof. De gameplay is het beste van welke MG dan ook: als ik Youtube kijk zie ik allerlei compleet verschillende manieren om een mission te halen. Die diversiteit in gameplay is uniek, dat heb ik nergens eerder gezien!
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ja jammer dat die extra missies er tussen zit. Ze hadden gewoon alle story missies achter elkaar moeten zetten. Helaas mist de laatste missie ook nog eens in de game.
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik moet ook nog de laatste 3 herhalings-chapters....zwaar irritant, vooral
    codetalker op extreme :mad:. Kutskulls.}:]
    .
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Die zijn toch niet zo moeilijk. Eigenlijk heb je twee opties

    Of je negeert ze en gaat er als een speer langs, of je killt ze. Eerste optie je paard mee nemen en rechts door de rivier blijven lopen totdat je links de cliffs ziet. Onder aan de cliff blijven lopen en aan het einde zo hard mogelijk recht vooruit, de mist uit. Killen; neem je sterkste sniper mee en gewoon geduldig scopen en snipen. Easy peasy!
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    WTF bezielde Kojima? Zo'n missie zonder de juiste equipment is een hel! En dan ook nog eens NIET de optie geven om terug te gaan naar de ACC. Man, wat een frustratie.
     
    White Hawk vindt dit leuk.
  19. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Je kan jezelf terug fultonnen als je op die container aan de rechterzijde van het gebouw gaat staan.
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb voordat ik de custscene en eigenlijke start vd missie gewoon ff allemaal weapon drops gedaan. Ik stond daar ook eerst met al mijn non lethal gear en dacht WTF?!?
     

Deel Deze Pagina