Metal Slug, de serie die velen van ons kennen. Het was een gave 2D actie shooter, maar nu komt er een 3D versie aan. Hij komt binnenkort in de Japanse winkels te liggen:http://www.ownage.nl/news/13217/ Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik ervan moet denken, Metal Slug in 3D, ik zal het denk ik wel proberen, maar 2D blijft mijn voorkeur hebben.
Ik weet niet of het goed zou werken in 3D, want de gameplay is voornamelijk ingesteld op 2D bij die serie.
Ik denk het ook niet. *Zou een moderator de titel kunnen veranderen naar Metal Slug ipv Metal Slug 3D? Ik wil een algemeen Metal Slut topic maken.
Consider it done Om ff gelijk te reageren, ik ken Metal Slug niet zo goed....maar ze lijken me zeker wel vet. Die Metal Slug Collection voor de PSP komt er zeker in bij me Metal Slug in 3D, hmm kweenie. Beetje hetzelfde verhaal als Mega Man denk ik, die games horen gewoon in 2D....anders zijn ze hun feeling kwijt. Street Fighter is nog zo'n voorbeeld.
Ik vind metal slug een gigantisch goede serie!! Ik heb gigantisch veel geld er voor neergetelt in de arcade hallen. verder had ik eens gigantisch geluk want toen was het aparaat waar je het geld in moet donderen stuk dus als je geld erin donderden dan kreeg je het terug maar kreeg je wel credits! Dus toen ging ik met een grote groep mensen met 99 credits spelen xD
2D werkt ws. beter dan 3D bij deze serie maar 1 ding hoop ik echt, ik hoop dat ze de humor ook meenemen naar 3D land. De humor is echt geweldig in de 2D versies zoals de zombie poppetjes en Marco heeft leuke uitdrukkingen. Toch kick ik meer op 2D sprites dan op 3D poligonen.