Ik heb een crystal Xbox en heb het bovenste gedeelta van de metalen behuizing verwijderd. Deze behuizing zit er natuurlijk voor een reden in. (Ik denk 'Electro Magnetic Interfearance' shield) Maar ik wil deze er dus in zijn totaal uithalen. Kan dit? Heeft iemand dit al gedaan, en werkt dan alles nog zoals het hoort? Thanks
het is inderdaad magnetic shield. het kan wel, gwoon alles eruit halen...weet alleen niet of je dan alles nog wel goed in kan bouwen. of het werkt...tja, sommige mensen hebben al problemen als ze alleen de bovenste eraf hebben...je kan dus geluk of pech hebben
moet geen problemen opleveren ik kreeg dat ding alleen er wat lastig uit, maar dat is volgens mij het enige probleem dat er is.
vlgns mij is dat ook ndeel voor stevigheid zonder dat ding zit er veel minder stiffnes op de kap is je xbox wat beweeglijker.
als je alles dr uit hebt gehaald en je krijgt t er niet meer in, dan is je xbox naar de maan. Dus ik zou t alleen maar doen als je er een beetje verstand van hebt of als je een goede guide hebt (http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=12563)
Denk dat de kap van je xbox een stuk steviger is als dat metalen dingetje hoor :{ , en je kan het er gewoon uit halen zonder je je xbox ermee verkloot.