Metallica St. Anger

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door McLaren, 19 jun 2003.

1. McLaren

McLaren Kimi rulez 2003

Leuk Bevonden:
    0
    Wat me opviel is dat hier nog geen thread over is.
    Wat vinden jullie van hun nieuwe cd?
    Ik vin em echt kickuh, muzikaal prachtig in elkaar vb st anger en sweet amber, klinkt zelfde dus zelfde thema komt er bijna letterlijk in terug.
    Vin wel de cd iets te soft, de distortion in cleane stukken, op de dvd is het veel beter gespeeld, en op 'echte' optredens is het heel heavy, zalig dus

vind het btw heel cool van metallica van naast de cd voor dezelfde prijs nog eens een dvd met alle nummers op te geven, en dat voor kleine 20€

2. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem morgen ook gelijk halen. Ben wel een fan van hun muziek.. :9

3. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    w00pied00! Muziek hoort in ASEL! :D

>> Moved.

4. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem nu ook een dikke week en vind hem geweldig de eerste indruk was een beetje rommelig door de tempo verschillen in de liedjes maar nu vind ik hem echt tegek echt toppie:)

5. systemerror14

systemerror14 Sonic Deaf Monkey

Leuk Bevonden:
    0
  6. alibi

alibi Guest

ik heb het album zelf niet, maar er staan wel leuke nummers op!

ik heb ze zondag nog op Fields of Rock zien spelen, in een woord : GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ze kunnen zo ontzettend stak live spelen, das echt fantastisch!
    het was een echt een te gek concert inclusief vuurwerk!!!

7. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Na het 'black album' heeft M...... (krijg de naam niet meer uit me toetsenbord) geen fatsoenlijk nummer meer geschreven, ze roken het grote geld en werden soft, met lippenstift enzo, de underground die ze groot heeft gemaakt kotste ze uit en nu proberen ze die fans weer terug te krijgen die ze het meest verraden hebben, ik kots gewoon op die gasten echt waar!!!
    Ik kan veel meer respect opbrengen voor een band als Slayer die tegen alle trends in gewoon knalharde muziek blijven maken, misschien met iets minder commercieel succes, maar dat is juist een teken dat je geen muziek maakt voor het geld!!!!!!!

8. systemerror14

Leuk Bevonden:
    0
    het nieuwe album is IMO juist TE hard, geen ballads, geen solo's niks, kirk doet echt niks, James had et ook zonder Kirk kunnen doen (of omgekeerd)

en ik heb juist gehoord dat ze op hun live set maar 1 nummer van st. anger spelen, dus ik weet niet of je long time fan bent (@ alibi) en dat je het nieuwe album gaaf vindt of dat je geen ruk van metallica's ouwe nummers weet en dus gewoon dacht dat hun ouwe nummers op de nieuwe CD staan

9. hoofdletters

hoofdletters FT spellenfreak

Leuk Bevonden:
    0
    Panzer, ben het helemaal met je eens wat Slayer betreft! Wereldband, al hebben ze het niveau van Reign in Blood nooit meer gehaald. Metallica werd al minder na Ride the Lightning vind ik, maar ja, wellicht word ik te oud.....

10. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    SLAYER!!!! Ooooow Yeah! Naar mijn bescheiden mening verslaat 'God Hates Us All' met gemak 'St.Anger'. Metallica zijn de hoeren van muziekbusiness geworden na die Load en Reload albums. Helemaal toen ze zich ineens gingen bemoeien met Napster. En helemaal toen ze hun eigen nummers gingen coveren met een orkest. Man, dan heb je 'Master of Puppets' en 'Ride the Lightning' op je naam staan en dan ga je zo zouteloos te werk. Nee, geef dan maar Slayer die het even op 'God Hates Us All' ff laten horen hoe harde muziek gespeeld dient te worden

11. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    The Black Album was nog wel puur toch Da -Z-?

12. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Niet echt, And Justice for All is hun laatste goede album. Kut Bob Rock

13. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ok beste cd's van metallica zijn absolute ride the lightning, Master of puppets en Justice for all (vind ik)
    Daarna is het grotendeels bagger geweest wat ze uitgebracht hebben en zoals Da-Z- al goed zei de hoeren van de muziekbusiness geworden (2e na limp bizkit)
    Maar tot mijn grote verbazing vond ik dit een best goede cd. en heb ik hem ook gekocht.. True hij haalt het nivo van de 3 eerder genoemde cd's niet maar hij is zeker een stuk beter als die crap die ze daarna uitgebracht hebben.
    De cd is het wel waard om hem een kans te geven in mijn optiek

(p.s. jongens.. als jullie van harde muziek houden probeer eens callenish circle. nederlandse band, erg goed maar om een of andere rede zwaar onderschat hier in nl)

14. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Nou, laat ik het zo zeggen. Nummers als 'Sad but True'and 'Of Wolf and Man' kunnen mij nog erg bekoren. Maar de klad begon er toen inderdaad wel in te komen.

15. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Een tijdje geleden MTV Icons zitten kijken met Metallica. Foking April Lavigne deed een cover van Fuel |:- FOKING AVRIL LAVIGNE

16. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Technoob, is jouw avatar van GWAR? Is dat Cardinal Sin? Ken je hun album 'America must be Destroyed'?

17. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    IK ga St. Anger zeker halen, heb de single (st. Anger) nu al 4 keer aangevraagd bij the Box (in 2 dagen)
    Echt vet nummer. Ik vond zelf Black Album, Master of puppets en Justice for All de beste albums.
    Trouwens, S en M was dan niet echt Metal, maar de combinatie Symfonisch orkest, en Metallica vond ik wel vet gedaan.

18. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik vond die plaat behoorlijk cheesy. In plaats moeite te doen om voor elk nummer bijvoorbeeld nieuwe viool-lijnen te schrijven nam het klassieke orkest gewoon direct de riffs over. Vind dat een beetje makkelijk: als je echt wat vernieuwends wil doen, dan schrijf je een nieuwe partij bij die nummers waarbij die klassieke instrumenten helemaal tot hun recht komen. Nu kan je net zo goed die plaat van Apocalyptica kopen.

19. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    idd .. als je s&m gaaf vond Nosh_JSFR dan moet je echt Apocalyptica luisteren. Op hun eerste cd en 2e hebben ze covers van o.a. metallica/sepultura etc staan.
    De laaste CD zijn volgens mij eigen geschreven nummers.

20. systemerror14

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond die metallica cover van Avril niet eens zo heel slecht, ik ben absoluut geen Avril fan hoor, maar et klonk niet slecht, en die begeleidingsband van haar die was wel echt goed. vond trouwes de Sum41 en koRn cover et beste. snoop dogg was om te huilen. (en vond jij het ook niet zo kut dat ze het in die baggerkwaliteit uitzendde? ik helemaal me beamer, 5.1 DTS ec. aansluiten.. wordt er opeens mono geluid uit de boxen gepomt :confused: kut MTV, ze moeten meer aan de Rock/Metal community denken, en daarmee bedoel ik NIET anouk/avril/di-rect):mad: :mad: :mad: :mad:

Deel Deze Pagina