Ik wacht nog even met mijn aankoop. Enerzijds omdat ik op vakantie ben anderzijds omdat de engine grote gebieden niet helemaal goed aankan.
Zeker, ik krijg van mijn werkgever vakantiedagen die ik dan mag inzetten om niet op werk te hoeven verschijnen. In deze periode pak ik graag het vliegtuig om ergens in een hotel te bivakkeren. Beetje naar de bergen met een huurauto, of een massage boeken in de spa. En dan ’s avonds een beetje flaneren en uit eten gaan bij de lokale restaurantjes. De engine weet ik eigenlijk niet, was een comment onder een YT video. Kan ook een andere game geweest zijn.
Geen idee. Hoezo is er eigenlijk een eigen topic voor dit? Is het een computer spelletje of wat is het ? Wel bizar dat verhaal over die vakantiedagen die resulteerde in een vakantie, omdat de werkgever daar in faciliteerde ofzoiets.
https://www.xboxworld.nl/artikelen/review/review-metaphor-refantazio/ Een 9. Ik wacht nog met mijn aankoop tot een aanbieding of disc release
wat is dit eig nou voor game en heeft iemand t al gespeeld ben zelf momenteel aan silent hiel begonnen groenten reck
Het is een rolletjespel. Je speelt als andere poppetjes en dan beleef je allemaal avonturen. Je kan ook vechten en sterker worden. En allemaal andere kleertjes aan doen. Hopelijk komt hij nog op spelletjespas. Groenten FinalBob