nou ik heb de revieuw in de PU gelezen en volgens Jurjen is het een erg coole shooter vind de NGC gamer dit ook?En is ie alleen voor NGC. en al zou dit dan hebben ze hun 1e top shooter denk ik.
het is gamecube exclusive, maar die jurjen geeft wel elke game van nintendo een heel hoog punt (en ja ook doshin the giant) maar ik zeg niet dat metroid prime slecht is, nee het is echt een topgame, het zal de gamecube goed doen in europa...
Pls don't start that one! Ik ga er vanuit dat Jurjen de waarheid (voor zover je spreekt van waarheid in een review) spreekt. Ik heb mijn pre-order al staan overigens en zit nu al te denken aan een leuk Pro-Xbox gamer () test NGC's AAA titel-artikeltje.
nou in dat reviewtje van mr j snapte ik het stukje discutabel niet. hij zegt daar in feite dat ie het zonder de drie minpunten een slechter spel vond, dat slaat naruurlijk nergens op. maar goed ik ga um wel gewoon kopen hoor lijkt me gewoon een wreede game. nu alleen hopen voor nintendo dat brute force er niet (dik) oveheen gaat...
1: het is geen shooter 2: de minpuntjes zorgden ervoor dat het spel meer in de sfeer van metroid bleef.. door de beperkingen kreeg de gamer een ander gevoel over het spel.. zo ongeveer heb ik het maar gezien.. 9.8 in de PU is erg veel.. zeker als je kijkt dat NGC Magazine het een 9.6 gaf terwijl juist ZIJ vaak degenen zijn die de hoogste punten uitdelen.. Het lijkt me echt een wreed spel iig.. zeker kopen (nouja, voor m'n B-day krijgen dan )
Metroid Prime is gewoon het beste Next Gen spel tot op dit moment. Punt uit. Beter dan Splinter Cell, Halo, MGS2, Tony Hawk 3,4 en GTA. Waarop baseer ik dit, niet op eigen speelervaring, maar zegt gamerankings niet genoeg? Dus voor degene, ook al vind je dat je aan de Xbox genoeg hebt, als je echt een gamer bent mag je MP gewoon niet missen zometeen in maart.
Das allemaal fanboy gelul, gebaseerd op je eigen mening. Dus jij bepaalt even wie er wel en wie niet een gamer is? En nee, gameranking zeggen niet veel, voor mij persoonlijk.
jij vindt em beter dan halo, SC, GTA enz. jij trekt gewoon conlusies, maar het is gewoon jouw mening dus geen punt uit
Het is juist niet mijn eigen mening nogmaals. Maar over het algemeen (is dat beter geformuleerd dan?!?) wordt MP tot nu toe als de beste game van de Next Gen consoles gezien.
Tuurlijk Sharky, en vorig jaar was dat GTA. Een spel ligt je of ligt je niet. Mij licht Metriod Prime niet, wat anderen ervan denken zou me een worst wezen. Maar ik geloof niet dat er een spel is dat beter is dan een ander voor alle personen. Er zullen meestal altijd wel mensen zijn die anders denken.
Ben ik helemaal met je eens, nogmaals dit is niet mijn mening. Iedereen heeft hun eigen favoriete titels.
Het lijkt me best wel een leuk spel,maar je kan(natuurlijk)niet onliune,er zit geen multiplayer op en zelfs geen co-op! Dus dan zou ik het spel nooit zo hoog geven,een 7.5 of zo
@ dende: no offence, maar wat voor soort spellen interesseren je eigenlijk wel? dat vroeg ik me gewoon af.. First person shooters interesseren je niet, Third person shooters ook niet, platformgames ook niet (denk ik, aangezien er hiervan op de xbox bijna geen zijn), games als spinter cell boeien je niet.. dat lijkt het alsof er voor jou maar een redelijk beperkte aantal games is dat je wel boeit..
Ehhmm al ga je zo oordelen betekent dat er in iedere game een MP moet zitten ok het is cooler maar ja de een richt zich alleen op SP en de ander alleen op MP en de een weer op beiden en al is Metriod Prime geen shooter wat dan?En je kunt niet alleen naar gamerankings kijken vind ik.
Ik ben laatst maar is wat reviews gaan lezen over Metroid Prime omdat ik zag dat er nogal een hype omheen hing. Na het lezen van zo'n 3 reviews (onderandere die uit de PU) is me nog steeds niet duidelijk wat de reviewers zo aanspreekt aan dit spel. Dit is eigenlijk wat ik tot zover over dit spel te weten ben gekomen (correct me if i'm wrong): - Het is een vrij normale shooter met maar een aantal unike aspecten zoals dat je door een helm heenkijkt, dat je jezelf kan oprollen enz. - De besturing is even wennen. - Het spel heeft niet echt een verhaal. - Er zit geen Multiplayer (ook geen co-op) in het spel. - Het spel schijnt enorm mooie grafix te hebben. Veel meer kan ik eerlijkgezegd niet uit de reviews halen. Ik snap dan ook niet waarom dit spel zulke gigantisch hoge cijfers haalt. De screenshots laten me nou niet echt kwijlen en datzelfde geld voor de features zoals door een vizier heenkijken enz. Graag zou ik van mensen die op deze game zitten te wachten willen weten wat zij zien in deze game en waarom het julie zo aanspreekt.
Ik heb bij een vriend Metroid Fusion gespeeld op de GBA. Het is moet ik toegeven een erg leuk spelletje maar niet echt veel meer. Niet enorm origineel, geen super goede gameplay, en die ervaring viel ook wel mee (was iig zeker niet hoger als bij Half-Life, Halo of Splinter Cell).
Ik heb Fusion ook gespeeld, maar ik moet zeggen dat die lang niet zo "metroid" was als Super Metroid. Die MOET je spelen, zodat je weet waarom wij Metroid-fans zo verlangen naar MP.
uhm je hebt de game nog nooit gespeeld...ik denk dat je er nog vrij weinig van af weet...hoe kun je dan de game al beroordelen? Metroid Prime is een First Person Adventure het draait dus niet om het schieten maar het ontdekken.. en nog over het verhaal...bij veel games kom je het verhaal doormiddel van talloze filmpjes te weten...bij MP ontdek je het zelf. ik heb MP op de GameXpo gespeeld en het overtrof al mn verwachtingen ik heb 6x de Parasite Queen verslagen dat was bij het eerste deel van de game wat zeg maar een intro was om de controls onder de knie te krijgen en nee de game zou nooit op een andere console kunnen komen omdat; 1: het is een franchise van Nintendo 2: Metroid Prime is ontwikkeld door Retro Studios en dat is een 1st party developer van Nintendo(voor de nieuwsgierigen..de originele Metroid games zijn van Intellegent Systems((MF ook)) de reden dat er nooit een Metroid voor de N64 is geweest is omdat IS niet zo goed om kon gaan met 3d...het klinkt raar..dat weet ik) ach ik kan eigenlijk gewoon niet uitleggen hoe de sfeer van MP is...je moet het gewoon zelf ontdekken...
HET IS GEEN SHOOTER VERDOMME! netzoals zelda geen hack 'n' slash game is.. het heeft er wat van weg, maar het is het niet.. ik heb het spel zelf ook, en ik vind het echt vreed.. de graphics zijn zeer goed, het geluid ook.. De gameplay vind ik zelf erg goed, je hebt heel veel moves die je allemaal moet gebruiken.. Wat ook erg goed is aan het spel is dat de omgevingen redelijk uitgebreid zijn met een boel afgesloten ruimten die je pas kan betreden als je een updat ervoor hebt.. het spel komt er eigenlijk op neer dat je van upgrade naar upgrade rent en in de tussentijd simpele puzzels oplost, een boel vijanden neerschiet en een boel eindbazen verslaat..