1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Metro: Last Light

Discussie in 'Games' gestart door BigKabuto, 14 jul 2011.

  1. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    De kans is aanwezig dat ik redux dubbel ontvang.. Interesse? Ofcourse voor dezelfde prijs.
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Tuurlijk interessen, alleen dan heb ik hem pas volgende week ofzo ?
     
  3. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Krijg hem als het goed is morgen binnen en dan kan ik 'm op zijn vroegst zaterdagmiddag versturen. Dan zal je hem idd dinsdag of woensdag ontvangen..

    Waar woon je als ik vragen mag?
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dat is idd wel te laat. Als het dichtbij is wil ik hem wel komen halen ... Tilburg woon ik.
     
  5. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Tilburg is best uit de buurt helaas. Woon in omgeving Amsterdam dus dat word lastig. Anders had ik 'm langs gebracht.. Denk er even over na en laat maar weten mocht je interesse hebben
     
  6. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Bij de mm andere prijs online dan in de winkel voor ps4? Zag 40 staan op de site weet iemand het precies?
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Mijn game is verzonden :) Mooi!
     
  8. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Stiekem ook wel veel zin an deze game!
    Weer is wat anders dan dat breinloze button bashende (maar oh zo leuke)diablo 3.
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ja, ik had er stiekum ook wel zin in gekregen :)
     
  10. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Precies! Even een rust inlassen met een meeslepende game. Volgende week weer diablo 3
     
  11. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    En welke style gaan jullie spelen?

    Las dat je meer gunblazing kan spelen en ranger? Dacht ik?
    Minder bullets meer sneaken en een wat realistischer geheel.

    Ik ga voor het laatste.
     
  12. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Sowieso survival! Horror games worden imo vele malen beter als de ammo schaars is enzo. Doet veel goed aan de totale ervaring
     
  13. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Nou wat een geluk. Loop even op goed geluk de mm zoetermeer binnen en daar stond Redux gewoon in de schappe! Voor zowel de one als de ps4. Zat alleen nog geen prijskaartje op maar hij was gewoon 26 euro :)
    Jammer dat ik nu moet werken maar als ik morgenmidddag wakker word kan ik in ieder geval aan de slag!
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb een stukje Metro 2033 op Ranger normal gespeeld en het ziet er grafisch een stuk beter uit dan op de 360 maar je voelt toch wel dat dat echt de oudere game is. Super sfeervol maar toch een beetje lomp vergeleken met Last light
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoorde ook dat de gun geluiden maar matig zijn. Die waren al niet geweldig op 360 en ik hoopte juist dat dit beter zou zijn. Voelen de guns qua schieten wel beter aan? In 2033 was dit matig en een stuk beter in LL. In die gameplay video van Redux zeiden ze dat er ook aan de gameplay genoeg was veranderd. Dus A.I., hit reactions, maar hopelijk ook dat de guns een beetje krachtig aanvoelen.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik voel niet veel verschil. Maar ik speel het ook echt stealth en je kan wel heerlijke headshots maken. Wat in de Metro games altijd wat minder is zijn de shotguns en als je voluit met een AK gaat staan knallen. Dan is de reactie van vijanden als ze geraakt worden niet altijd overtuigend. Maar dat soort scenarios heb je niet zo heel vaak volgens mij als je de game speelt zoals hij bedoelt is.

    Eerste wat ik gedaan heb is ook een silencer kopen voor mn pistol , nu nog sparen voor de scope :+

    De gameplay voelt ietsje anders omdat je de weapon wheels uit LL hebt en dat werkt wel echt veel lekkerder. Ik ben nog niet zo ver gekomen dat ik al iets kan zeggen over de AI

    Denk dat ik morgen stiekem gewoon lekker eerst LL ga spelen, dat is toch imho wel duidelijk de betere game. Mooier, gestroomlijnder, gevarieerder, speelt soepeler, betere set pieces , alles

    Gewoon een hele goeie sequel
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Heb hem bij de Saturn opgepikt. Straks maar eens beginnen. Wel let 2033 en dan pas LL. Wil ze wel in volgorde spelen. Andersom heb je de kans dat 2033 teveel tegen valt ...
     
  18. Exochrist

    Exochrist Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    2
    Kopen voor ps 4 of op xbox one? Zijn er verschillen tusssen beide versies?
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    900 nog wat P op Xbox. 1080p op de PS4. Beide locked 60fps.
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Meegekregen voor 26?
     

Deel Deze Pagina