1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Metro: Last Light

Discussie in 'Games' gestart door BigKabuto, 14 jul 2011.

  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.775
    Morgen maar eens beginnen aan Metro 2033 nu ik eindelijk het boek uit heb :+ Weet eigenlijk niet eens of de twee verband met elkaar houden maar wilde het sowieso niet riskeren. Ooit al eens een uurtje of twee gespeeld en moet zeggen dat de sfeer erg tof is _O_
     
  2. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Is dat nou een hele vage bug of hoort dat zo? Tijdens de Dry missie probeer ik zo sneakend mogelijk te zijn, maar ik zie steeds van die mannetjes doodgaan door een injectieachtig geluid.Lijkt me niet echt de bedoeling toch:+
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo 2033 uitgespeeld. 18 uur over gedaan ofzo. Lekker rustig gespeeld verder. Overal kijken voor ammo etc.
    Nu verder met Last Light. Prima content voor de 20 euro die ik betaald heb.
     
  4. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik speel dit spel ook lekker rustig. Probeer zoveel mogelijk ammo te besparen en alles sneakend met knifes te doen. Gaat nog best goed , maar moet ook zeggen dat het soms ook wel erg makkelijk gaat:oops:

    Ik heb er ook 20 euro voor betaald en dat is echt heel netjes voor 2 complete games:)
     
    Ypuh vindt dit leuk.
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ligt er een beetje aan welke mode je speelt denk ik ook? Ik speel op hard en spartan dacht ik?
    Waar alles een beetje schaars is.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De gameplay van Last Light lijkt hetzelfde maar merk nu al dat er veel meer focus is op stealth dan 2033. Waar het toch vaker knallen was.
    Ook de verandering naar meer Nazi's is ook wel leuk.
     
  7. x-FerryNL-x

    x-FerryNL-x New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel eigenlijk alle games wel op normal, maar deze games zijn voor mijn gevoel wel heel erg makkelijk als je het op normal speelt. Zo kan ik gewoon tot nu toe elk level wel sneakend met een mes doorlopen zonder iemand neer te hoeven schieten;)
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Niet de secties met de vele beesten :)
     
  9. x-FerryNL-x

    x-FerryNL-x New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het gisteren wel over Metro 2033:)

    Daar kan je soms met gemak langs menselijke vijanden lopen. Bij mutanten wordt dat inderdaad wel wat lastiger ja, omdat ze al naar je toe rennen.
    Snap ook wel dat ik het anders op een hoger niveau moet spelen, maar dat het soms zo makkelijk is is soms wel jammer.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nieuwe Metro in 2017. Aankondiging is waarschijnlijk morgen.

    [​IMG]
     
    Smok3y vindt dit leuk.
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Cool! De eerste twee delen zijn de beste verhalende shooters ooit!
     

Deel Deze Pagina