Hoi collega's. Allereerst thumbs up voor jullie prachtige site, werkelijk een van de beste op Xbox gebied en brengen jullie het nieuws gelukkig niet op zo'n clinische manier als veel andere sites doen. Maar ik zit dus met een groot probleem. Gisteren kwamen we een gigantische blunder tegen van Microsoft, waar ze op een van hun sites een lijst met Xbox games hadden staan. Op zich niets mis mee, op een titel na. Want daar stond tussen de DOAXV, Splinter Cell en Unreal Championship opeens.....Metroid Prime van aartsrivaal Nintendo. Ik had het niet meer en met de tranen over mn wangen van het lachen heb we er een hilarisch berichtje van gemaakt. http://www.dgs-online.nl/nieuws/?id=8959 of gewoon direct naar het de betreffende pagina: http://windowsmedia.com/mg/games.asp Alleen....nu krijg ik dus mailtjes toegestuurd en vragen in het forum van Xbox fanboys die moord en brand schreeuwen dat Metroid naar hun console gaat komen. Is het nou echt zo treurig gesteld met de algemene kennis van de gemiddelde gamer dat we er straks nog bij moeten zetten dat het een grove fout van Microsoft en Metroid nevernooit en te nimmer naar de Xbox komt? Straks gaan ze nog denken dat Zelda en Mario eveneens toekomstige kandidaten zijn. Kom aan zeg...
DGS is down Kan dus niet de aard van het bericht checken maar het is idd vreemd dat 1. Metroid Prime tussen de Xbox games staat en 2. mensen geloven dat dat ook daadwerkelijk gebeuren gaat .
Re: Re: Metroid naar de Xbox Heeft grotendeels te maken met het feit dat 14-jarige mannekes op een forum gaan hangen en dan iets over games denken te weten
Dus komen we tot de conclusie dat gamer zijn een elitaire aangelegenheid is. Beetje jammer eigenlijk, vroeger was het nog een soort underground status wanneer je in het snes en nes tijdperk gamer was en wanneer bij verjaardagsfeestjes een vraag als "wat je in je vrijetijd doet" door jou werd beantwoord door te zeggen dat je veel gamed. Waarna zij dus dachten dat je ganzeborden bedoelde. Jammer, maar het is nu allemaal mainstream en daar draait de community dan ook op. ::{
Ach ik weet wel beter dan dat metroid naar de doos zou komen.Het is een van de aankomende toppers van de NGC die gaan ze zeker niet uit handen geven,maar dat d8en wij ook van splinter cell.het zou wel kunnen maar erg onwaarschijnlijk,en btw leeftijd zegt niet alles
Re: Re: Re: Metroid naar de Xbox jah idd en van die PS II'ers op gamers.nl "jaaaaah! vice city benut maar 2 procent van de kracht van de pleejstation" k vind et prima als je blij bent met GT 3 en GTA. maar jezus. t word op een gegeven moment best irritant. en van die NGC'ers die niet eens weten wat het verschil is tussen zelda en link. ronduit ernstig allemaal. maar goed.
Re: Re: Re: Metroid naar de Xbox Ik ben 14 en ik weet redelijk veel over games. ALs dat waar is dat metroid naar de Xbox komt, dan heeft de GBA betere grahics dan de huidige consoles.
Ey CK, beetje bij de concurrent rondlopen. Vuile verrader! Ja hoor, alles flex, alleen irriteerde ik me dus aan het intellect van de gemiddelde gamer en zocht hulp bij wat échte Xbox kenners
Klinkt wel raar Metroid Prime op de XBox, zal wel een kans hebben van 0,2%. Maar hopen kan je altijd...
Ik vind het juist fantastisch dat gamen wat meer in wordt. Ik bedoel ook niet dat mensen van 14 per definitie dom zijn, alleen dat ze wel eens dingen willen zeggen die niet kloppen, of dingen totaal verkeerd opvatten.
Niet generaliseren hè... Ik ben 14, en ik weet best wel wat over games... Vind ik. Dus wel even je nuances plaatsen, voordat je de hele 14-jarige gemeenschap achter je aan krijgt