Over een maandje is het zover: De Europese release van Metroid Prime. Ik had hem besteld, maar uiteindelijk toch maar weer gecancelled omdat ik er zeker van ben dat ik in die periode geen tijd heb om me te verdiepen in MP, wat het wel schijnt te verdienen. Ik heb mijn aanschaf dus ietwat opgeschoven, maar over een aantal maanden ligt die ook hier te pronken.
Ik koop deze game op de release date. Ik heb al een preorder klaar staan, dus dat word genieten, als ik alle reviews en previews moeten geloven iig.
Ja. Bij ons in de Toys"R"Us (die in Beek) is een cube met een demodisc. Deze week zat er een nieuwe in met Metroid Prime en Monkeyball (volgesmij deel 2, maar dat weet ik niet zeker). Voor de rest alleen maar filmpjes. In Metroid Prime speel je dat begin op dat Ruimtestation boven Tallon IV. Het is een demo op tijd. Dus hoe sneller je bent hoe meer je kan doen.
Meestal zeggen de MODs het en nu heb ik de eer om het te zeggen er is hier al een thread over metriod prime:http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=16978&perpage=15&pagenumber=1:
het werkt ook goed, de shop (van gameqube) heeft het zelf getest, en je krijgt allen problemen als je tv geen 60 hz ondersteund, of als je verkeerd boot.