Metroid Prime word echt stuken beter dan Halo. Kheb vandaag de demo gespeeld! Halo is grafisch een stuk lelijker man. Metroid gaat roellllllleeeeeeeeeeennnnnnnnn!
Hmm, ja. Metroid Prime is inderdaad een meesterwerk. Maarruh.... verkeerde forum jongen. Plaats dit in het Overige Consoles forum.
Wie vergelijkt nou Metroid Prime met HALO. Hoe kun je nu zeggen dat ie beter is ?? 1 ) Je hebt alleen een demo gespeeld 2 ) Bij spellen die niet op elkaar lijken kun je nooit zeggen welke beter is. 3 ) Qua graphix is Metroid Prime cker niet beter als HALO
Even een Somnium post boven halen (check console-wars) HALO en MP zijn niet te vergelijken, HALO is een fps en MP is een fpa!! Tja het spel moet je liggen, ik persoonlijk vind het namelijk niks, maar smaken verschillen !
Ik wil geen dingen horen dat ik een nintendo fan-boy ben wat dat ben ik niet. Ik heb een xbox en een cube en van beide geniet ik zeer!
Ben ik helemaal met je eens! Stuur effe een pm. Kunnen we effe leuke dingen over de cube spellen uitwisselen!
Tja Metroid en Super Metroid waren vette spellen. IK hoop dat die 3D wereld niet te veel aan het concept vernaderd.
Prime wordt zeker bruut. Dat hij er beter uitziet dan Halo komt doordat de Halo werelden veel groter zijn dan de Prime werelden. De rpime wereld is in stukken verdeelt die bij elke deur worden geladen, dit gaat zo snel dat je het niet eens merkt, maar zorgt er wel voor dat er dus meer grafische kracht is voor een kleinere ruimte. Daarbij komt dat Halo al redelijk verouderd is. Prime is gewoon super bruut, maar Halo 2 denderd hier echt wel weer overheen Prime moet ik wel hebben iig