Metronome

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ms. Smith, 30 okt 2005.

1. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0

Naam: Metronome
    Genre: Adventure
    Platform: Xbox 360 en PC
    Publisher: niet bekend
    Developer: Team Tarsier
    Release date: winter 2005 (?)

Het nog niet zo bekende Team Tarsier is druk bezig met de ontwikkeling van een adventure genaamd: "Metronome". Metronome is een unieke game waar alles draait om geluid. De site van de makers begint dan ook met: 'Welcome to Metronome, a unique third person adventure game where sound is your weapon.'

Begin je avontuurlijke reis in Metronome; een stad waarin schots en scheef gebouwde huizen afgewisseld worden door enorme machines. De inwoners, zogenaamde Metrognomes, leven in een dictatuur. Het lokale bestuur bezit elk huis, gebouw en bedrijf en houdt een groot geheim achter.
    Je voelt hem natuurlijk al aankomen. Jij, in de vorm van een meisje genaamd New, bent van plan om de geheime agenda van het bestuur boven water te halen. Dit doe je op een hele speciale manier waarbij je gebruik maakt van geluid. Zo zul je vijanden moeten verslaan door middel van geluid en verander je de stemming van de bevolking door allerlei geluiden te maken. Laat een boekenkast de trap af denderen en neem de reactie van de bewoners waar. Het is de bedoeling dat je de geluiden op neemt en zo steeds meer te weten komt over de geheime agenda.
    Het gehele soundconcept staat centraal in de game en zal op verschillende manieren uitgewerkt worden, hierdoor zul je enorm veel vrijheid krijgen.

Een stukje op de site:
    Screens (Pc-versie):

Hoofdpersoon: New

Kijk voor een trailer hier.
    Website van de maker.

Laatst bewerkt: 30 okt 2005
  2. SupahMaster

SupahMaster Guest

De hoeveelste X360-gamethread is dit wel niet van jouw? :9 :+

On-topic: Ziet er wel leuk uit alleen het is niet echt mijn type spel.

3. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet houd het niet eens meer bij...:+ Maar ik vind gewoon dat elke game op de site moet komen te staan...:)
    Ik vind het echt een heel coole game. Trouwens de screens zijn wel van PC-versie moet ik er nog effe bij zetten, want de graphics zijn niet echt super...

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Deze stijl is echt mooi. De Xbox360 komt heel dicht in de buurt van amimatiefilms nu. Dit doet me denken aan Beyond Good & Evil, hopelijk ziet het vervolg er ook zo uit!

5. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Kijk dit ziet er tenminste nog eens interessant uit. Een mooie adventure titel tussen al het gebruikelijke race- en oorlogsgeweld is iig al nooit mis, en ik ben verder ook benieuwd hoe die hele gameplay omtrent het gebruik van geluid gaat uitpakken.

Zeker een titel om in de gaten te blijven houden.

6. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad. Gelukkig weer eens een game in een ander genre, want al die shooters, race en horror games komen echt mijn strot uit. Heel innovatief ook en dat is van de meeste shooters enz. niet echt meer te zeggen... Ben ook erg benieuwd naar de game....

7. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    echt mijn soort game, ziet er fantastich uit doet me een beetje denken aan blinx, ik weet niet hoe ik erbij kom:p

blijf zulke topics maken ms.smith!

8. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Dat van Blinx zie ik niet helemaal...:{ ;)
    Maar thanks....*) _0/

9. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    Die huizen doen me erg denken aan het 2de of 3de level van blinx.
    Dat je op die daken moet lopen.
    gewoon een gedachte hoor

10. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ziet er erg apart uit, beetje afwisseling tussen al die shooters etc kan geen kwaad denk ik. :) De stijl vind ik ook erg mooi.

11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zeer coole stijl inderdaad.
    Merk wel weer dat er veel games zijn met een toffe stijl en niet alle games proberen fotorealistisch te zijn. Wordt in de gaten houden dus.

12. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Die stijl is echt zwaar relaxt. Lijkt me ook een leuke afwisseling, zo'n adventure game, aangezien ik meer voor de snelle actie ben. Ik hoop dat hij nog dit jaar uitkomt, lijkt me leuk voor tijdens de kerstdagen.

13. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het ook, maar dat is nog niet zeker. Waarschijnlijk komt hij dan wel voor de PC uit, maar pas later voor de Xbox 360.

14. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik hem sowieso wel koop, ik hoop alleen niet dat als hij pas later voor de 360 uitkomt, dat hij uitkomt in februari ofsoo, dan moet ik verschrikkelijke keuzes gaan maken...

15. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Welke verschrikkelijke keuzes dan..?:)
    Maar ik zou het niet zo erg vinden als hij later uitkomt vor de 360. Anders ben ik bang dat hij gewoon overgepoort wordt. En de graphics zijn nou nog niet echt zó spetterend.

16. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Nou Gears of War en Oblivion misschien (hoop ik tenminste) en dan zou ik ook nog moeten kiezen tussen dit spel. Maarja, uiteindelijk koop ik ze toch wel allemaal.:D Ik vind het op zich niet zo heel erg als hij uitgesteld wordt om het spel te perfectioneren. Das juist alleen maar goed. Maar als de tofste spellen nou een beetje verspreid werden, dan kan ik eerst het ene spel uitspelen en dan gelijk een nieuw tof spel kopen. Als ik ze allebei tegelijk koop, weet ik nooit met welke ik moet beginnen.8)

17. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Met dat probleem zit ik ook.. Ik wil alles kopen PGR 3, Kameo, Call of Duty, Quake en PD0, maarja je moet toch kiezen he....
    Weet iemand nog meer spellen die net als Metronome een adventure is, behalve Fable.

18. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Nou Fable is niet echt een adventure, ik vind het vooral een rpg, dus ik denk dat Metronome niet echt veel concurrentie zal hebben. Ik ken nog geen andere adventure titels.

19. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    .... Ik heb ff wat gezocht, maar ik heb niks gevonden over een adventure op de Xbox 360... :confused: Als dat zo is vind ik toch wel dat Microsoft hiermee de plank heel erg mis slaat. Gelukkig dat er dan nog één adventure titel uitkomt..

20. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt Adventure titels, maar IGN plaatst die games wel onder het genre. Er zijn natuurlijk veel kruisingen tussen Survival Horror, Puzzle en Adventure, maargoed.
    'Da Vinci Code' is in feite ook een adventure, die komt volgend jaar uit tesamen met de film.

Laatst bewerkt: 12 nov 2005

Deel Deze Pagina