Metropoliptica

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Indivi_Duel, 3 mei 2003.

1. Indivi_Duel

Indivi_Duel Freetimewarrior.com

Leuk Bevonden:
    2
    Een Live! enabled MMORPG.

een game die zich afspeeld in ergens in de 23 ste eeuw, de wereld is n uit een gespreide woestijn. 1000-den kilometers nix meer dan zandstromen en zure regen. creaturen die leven in onherbergzaam gebied.

Steden zijn samen gevoegd door de barre omstandigheden en gemoeit met overbevolking, overal op de wereld zijn deze metropolen ontstaan.

Stel je n wereld voor als in Blade Runner of Shadow Run orc's droids trollen en mensachtige met bio- of cybergenetische upgrades, psychische krachten.

Een game waar JIJ een van die personen bent die daar leeft waar je je online kunt samen voegen in gildes of er alleen op uit kan trekken.
    de keuze om een beroep te kiezen,
    je word hacker, assasin, ordehandhaver ala judge dredd, huurling of piloot van een taxi of cargoship om te smokkelen als in de fifth element of space truckers.

Reis van het ene metropool naar het andere kom in aanraking met criminelen, rebelen, polities en andere bevolkings groepen, dit alles in een game die er echt in staat is alles uit de xbox en xbox LIVE ! te halen, krijg een eigen Live!

Metropoliptica,
    buiten je verwachting....

* back to reality *

Wat is jou droomspel ?

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik dacht al dat je over een bestaand/in ontwikkeling spel bezig was.

Mijn droomspel is ongeveer zoals dat van jou alleen geen MMORPG. Want dan moet je maandelijks betalen en zo grootte datastream kunnen de internet snelheden van nu nog niet aan denk ik.

3. Indivi_Duel

Leuk Bevonden:
    2
    hahah NEE DUH!!!

maar in je dromen hoef je niet te dokken,
    dus wat let je ?

en opzicht voor dit spel zou ik me helemaal blauw lappen!!

t is namelijk HET SPEL vand EEUW!!

(mijn eeuw)

4. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    zoiets lijkt me ook zeer cool plus elementen uit fable erbij zo het nog completer maken toch

5. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Oh, dan is mijn droomspel (bijna) identiek aan jouw droomspel.

6. Indivi_Duel

Leuk Bevonden:
    2
    :D wat zijn we toch goeie dromers :D

en toch zon slaap te kort GEK HE :p

welke fable varianten zullen we toevoegen dan the master ?

7. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Alles. Nu we toch bezig zijn, kunnen we ineens er meerde planeten van maken of zelfs meerdere zonnestelsel inclusief de planeet van de covenant en zo'n halo ring.

8. Indivi_Duel

Leuk Bevonden:
    2
    DREAMZ INC. (:p)

euh die is kapot weet je nog ;)
    Maar oke meerdere planeten, ja natuurlijk anders kunnen de space truckers nergens terecht , héél goed !!

blijf spin doctoren :D

zijn er nog mensen die totaal anders aan games denken ?

9. Indivi_Duel

Leuk Bevonden:
    2
    afijn het is laat zat, ik ga verder "developpen"

truste :p

10. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ook kiezen voor een MMORPG (waar je niet voor hoeft te dokken) maar dan in het Star Wars universum. Eigenlijk Galaxies dus. Maar dan met Fable-elementen, zoals oud worden (ik weet niet of dit in Galaxies kan), als jij in een jurk gaat rond lopen doen andere mensen dat ook (als je teminste de goede kant hebt gekozen) en bijv. invloed van de speler op het uiterlijk van het character (als je veel magie gebruikt wordt je mager) en als je veel vecht krijg je sterke armspieren). En natuurlijk foto-realistische graphics (men voorspelt dat dit in 2010 gerealiseerd kan worden, de graphics dan).

11. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt een soort GTA wel vet, maar dan in MMORPG vorm. Je kunt alles, de andere mensen die in de stad lopen zijn gewoon andere gamers, je kan ook kiezen bij welke gang je hoort, of bij de smerissen. En owjah, die game moet natuurlijk wel op de Xbox komen *)

Deel Deze Pagina