[MGP 2] Glitching started...

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WouteR, 16 aug 2003.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    It's the end of the world! De eerste 'echte' glitch is gespot. Ene Mixan heeft een rondje van 36 seconde geplaatst op Valencia met een RC. Dat is géén lag lap (wat ook al bijna een soort mythe is)want hij heeft die tijd reeds een aantal malen aangescherpt.

Ben benieuwd hoe dit verder gaat...

2. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben ook benieuwd! Ik speel momenteel geen moto gp 2 meer maar ik zal morgen ofzo wel es kijken. Wel erg vreemd...Er is nog geen nieuws omtrent zeker?(hoe hij die lap gereden heeft)

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee, is nog maar paar uur - En ik denk ook niet dat we het daar hier over gaan hebben.

4. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als de hele top tien ineens bestaat uit laps van rond de 36sec zou je hier dan niet mogen posten hoe je zo'n lap rijdt? Of denk je dat het gereden is met een gemodde xbox? Ik (dom als ik ben) denk dat je op een bepaalde manier moet rijden & dan bv ineens 200m verder verschijnt. Want moest die Mixian een cheat ofzo hebben kan hij tenminste een geloofwaardige lap neerzetten i p v direct 36sec.

5. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    :'-( triestheid. Dit neemt de hele eerlijke concurrentiestrijd weg... Hopen dat ze die tijd gewoon gaan wissen bij MS. En iedereen die het doet riskeert het om gekickt te worden! :mad:

6. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou het in godsnaam op een modded Xbox gereden zijn? Dat heeft er echt niks mee te maken hoor :)

Vraag me trouwens wel af hóe hij het gedaan heeft :eek:

7. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Welja als je er van Wouter niet over zou mogen praten kan het toch met iets illegaals te maken hebben. Als het gewoon een bug is in het spel kan je dat toch evengoed met anderen delen.

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee ik wil gewoon niet dat wij meedoen aan de verzieking van Xbox Live - Dáárom hebben we het er niet over, althans, niet over de methode zelve.

Probleem is dat je dergelijke tijden nog wel kan opmerken, maar als iemand gewoon bij de finish blijft wachten totdat ie in de buurt is van een 'normale' tijd wordt het pas daadwerkelijk storend.

9. Laten we hem toevoegen in onze friendslist en iedereen moet dan een feedback naar hem sturen. Maar laten we eerst nog even afwachten. Als hij ineens bij toeval een maniertje heeft gevonden dan zou ik ook gewoon doorrijden dat is wel te begrijpen.

Wel erg triest als die gast het niet meld aan MS of THQ. Al had ik het best leuk gevonden als ik het ontdekt had. Dan had ik het i.i.g. NIET openbaar gemaakt maar had ik THQ gewaarschuwd.

Maar THQ weet misschien wat de meest snelste tijd is die er gereden kan worden op een eerlijke manier en zal de tijden die eronder komen verwijderen en in het vervolg bannen?

Kan THQ eigenlijk een update maken dat het verholpen wordt?

Laatst bewerkt door een moderator: 16 aug 2003
  10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je zou het iig moeten testen, alvorens je weet of het daadwerkelijk werkt. Misschien is onze Mixan helemaal niet zo slecht ;)

11. nielzo

nielzo Guest

[Lie] I will never fall to the dark side!

Jaja als je dat ontdenkt ga je er echt wel mee lopen pronken (dit is niet persoonlijk bedoelt maar meer in het algemeen omdat denk ik iedereen er misbruik van gaat maken dan of in elk geval laat weten dat jij het ook kan)

12. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, dit zou inderdaad jammer zijn. ik hoop dat mixan er zelf ook van baalt, dat zou de juiste spirit zijn in dit geval.

mx

13. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    hmmmm...... dit verziekt het idd wel, misschien heeft ie dan toch een plekje gevonden waar je het circuit kan afsnijden ofzo

14. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    maxim, is volgens mij een yank, ik kwam een keer een lobby binnen gereden, zat tie ie net zwaar geheimzinnig te doen over z'n truc, blijkt dat ze iets flikken met action replays , meer wou die er niet over kwijt.Ook niet tegen z'n amerikaanse vriendjes deathangel666 enzo.Die heeft ook meerdere vreemde moto gp2 acties onder de knie zoals de vertragings glitches in donington , jerez en sheridan.Heb een tijdje geprobeerd te chkeh, waar hij die dingen doet maar helaas voor de nieuwsgierigen: feit wil dat hij ook gewoon erg goed kan rijden ,hij claimt elke dag z'n scores te resetten nadat ik hem aansprak over het verneuken van de scoreboards.Nou ja zolang die de verschillen zo groot houd maakt het niet uit.

Laatst bewerkt: 17 aug 2003
  15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Action Replay is inderdaad een van de verziekers van games, vooral bij PS2 Online wordt dat erg veel misbruikt geloof ik.

16. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Leg eens uit Wouter.

Edit: is dat zo'n bakje dat je in je ps2 moet steken zodat je cheats kan hebben???

17. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... nu hebben 10 rijders sneller dan 40 seconden... misschien idd iets met die action replay

18. Chappez D

Chappez D Road Killer

Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad een cheat en heb vanavond gehoord hoe die moet.
    Ga het zelf niet doen want dan is de aardigheid van het spel er helemaal af!

19. kereltje

kereltje Guest

Ik haat dit soort mensen:confused: Ik hou ook van stats maar dan wil ik ze wel zelf rijduh en niet vals spelen:mad:

20. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik wist niet van het bestaan van de glitch af. Log ik vanavond in, ben ik al 30 plaatsen gezakt bijna.. ik dacht "WATTAFAK"!

kijk ik in friendslist, zijn er al 3 mensen met 30 seconden uitgelopen :confused: Dus ik kijk naar de tijden van elke baan... Ah => Valencia is de boosdoener. Ik gelijk fliiiink schelden. Had nog niet op dit forum gekeken en ben daarna met King Tuur Valencia gaan rijden..

degene die deze glitch heeft gevonden heeft echt een zieke geest. Zoiets verzien je gewoon niet. Ik heb hem vervolgens genomen (don't even bother to ask hoe die gaat, ik bespreek hem hier niet) omdat ik bang was dat ik telaag zou staan voor een A-poule kwalificatie (XBW MotoGP2 competitie).

Aangezien niemand hier verder de glitch heeft genomen, of zo te zien gaat nemen reset ik mijn tijden binnenkort en rijd ik hem niet meer met glitch. Het is echt in-en-in jammer dat dit is gebeurd. Het verknald IMO het spel toch wel voor een groot gedeelte!

Laatst bewerkt: 18 aug 2003

Deel Deze Pagina