Een van de leuke features van motoGP 2 is het ontwerpen van je eigen logo's. Nu heeft iedereen natuurlijk zelf wel iets leuks gebakken, maar nu wordt het tijd voor iets anders: Brouw een cool XBW / Xboxworld.nl logo! Uiteraard is deze wedstrijd puur voor de eer, maar het moge duidelijk zijn dat alleen de écht creatievelingen winnen Logo's kan je het beste aanleveren middels een foto (digitaal makkelijkst natuurlijk ) of desnoods probeer je het zo goed mogelijk na te maken in een photo editing programma op de PC. Verder is dit topic natuurlijk een prachtige plaats om andere creatie's of tips uit te wisselen!
Is er een manier om met 1 bike,2 logo's aantemaken? Ik heb er nu namelijk 1 die ik wil houden en anders ben ik die kwijt Oja hier zie je mijne zoals die nu is Sorry voor de slechte foto. Greetz Angelo Edit:Nice idea btw!!
Nee het gaat niet om het ontwerpen van een logo voor XBW, maar het maken van een XBW logo óp een MGP2 motor
er si tog ook zon site waar men al die logos lat zien die zijn pas vet........... staat ook bij hoe je ze moet maken .... wat was di esite ook alweer.........*denk krakk grgr * help me out here
Goed die wedstrijd is er niet echt van gekomen maar heb zelf nu wat pics gemaakt van mijn wat simpele doch (althans, vind ik) stijlvolle bike
Ik vind 'm zeer mooi Wouter, dat moek wel zeggen. Maar als het om een XBW bike zou gaan, moet ik toch die van SuperCharged bovenaan zetten
Die is inderdaad wat meer Xboxworld-stijl Zelf vond ik het niet echt mooi, zo'n groen rondje erachter, omdat het de snelheid een beetje uit het model houd zeg maar maar die van Supercharged is bijzonder goed gelukt
Very true, maar als je er een ovaal achtig iets maakt en die een graad of 20 draait "parallel" aan de lijnen, en hetzelfde met de tekst, dan is dat gevoel van snelheid denk weer terug.