[Mgp2] Geen glitch, maar de RC

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Snakie, 18 nov 2003.

1. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    |:-

Zoals jullie waarschijnlijk weten zijn sinds gisteren de rankings gedelete van Moto GP.....:eek:
    Nu is er ook een patch geinstalleerd.. die de glitches tegen moest gaan en slipstreamen..
    Maar die patch heeft van de Honda RC een monster gemaakt. Hij trekt op binnen no/time en je zit zo op 330 :eek:
    Je moet nu voor elke bocht KEIHARD afremmen, maar je haalt makkelijk nieuwe records..|:-
    Zo zijn er nu echt zieke tijden gereden op o.a. Mugello met de RC...
    Dit heeft THQ tog nooit gewild.. dit verneukt egt het spel, heb gelijk geen zin meer om te spellen :{
    Het spel is nu onrealistisch, de nsr is allround nml een betere motor als de RC, zag de vorige rankings. Nu is de rc opeen 2x sneller---:'-(
    Waar moet dat heen met dit spel.. :mad:

2. knuckles12

knuckles12 Colorbleed Founder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik mag dan wel blij zijn dat ik dat spel niet heb, vage fouten...
    Of het wordt gewoon zo overdreven of het is echt zo erg!

3. shumi

shumi Guest

dank je voor de tip jakob, je bent een echte motorkenner

4. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Net met Snakie NL zitten spelen en MOTOGP2 is nu NIETS meer aan. Slaat nu nergens meer op. Alle motors zijn overbodig, behalve de RC. Je rijdt nog sneller ermee dan met slipstream ervoor en daarbij is het nu onrealistisch...

CONCLUSIE: Het spel is nu verziekt. :mad:

Breng maar weer een patch uit THQ... |:-

5. Damn, dacht ik eindelijk normaal te kunnen gamen. Lees ik dit weer :mad:

6. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    LOL, na uren racen voor die patch stond ik niet hoger dan 2500, nu sta ik na één rondje al op 1000 :).

7. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dat komt omdat de scoreboards gewist zijn. :)

8. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Je sais, ik doelde ook op Zoals jullie waarschijnlijk weten zijn sinds gisteren de rankings gedelete van Moto GP..... eigenlijk :).

9. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Ja het is gereset ja, alweer.

Rij maar is met een RC. Je zal merken hoe snel het gaat tov normaal en andere motoren. Niks meer aan nu.

Als er geen patch voor komt, dan hoeft voor mij motogp2 niet meer zo. Dat alleen verpest het spel alweer. Al die andere motors hebben geen nut meer.

10. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je rijdt nu met een logge en zware motor een goede tijd op bijv suzuka dan met de Nsr... zo is dit spel niet bedoelt..
    Lang leve patches! :mad:

11. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Moeten ze die RC scrappen en ff resetten

12. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    wat een klotezooi, wat is dat voor achterlijk zooitje daar bij thq

13. Captain Tho

Captain Tho Captain thowned!!

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie snappen het niet helemaal.
    ten eerste; het is goed dat er nu niet meer gecheat kan worden en dat de scoreboards nu dus eerlijk zijn.
    en ten tweede; het is natuurlijk altijd al de bedoeling geweest dat de rc het snels is. (kijk maar waar rossi in het echt op rijdt).
    dus het is een goede patch, zo had het vanaf het begin moeten zijn. Ik zeg niet dat ik het nu weer veel ga spelen maar dat komt alleen maar omdat ik het al teveel gespeeld heb. en dat ligt dus niet aan het spel, want dat is beter dan het ooit geweest is.

14. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Nou, dan kunnen ze beter ALLE motors eruit gooien behalve de RC want die is tig keer sneller nu gewoon. Je rijdt er nu sneller mee dan slipstreamen ervoor en weet ik veel.
    Ik vind het nu niets meer aan, terwijl ik het veel speelde. :mad:

15. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ja toen ik zag dat de RC nu oppermachtig is, heb ik maar weer mijn NSR scores gewist en het spel maar weer aan de kant gelegd. RC vind ik een motor met slechte gameplay die de moto gp feeling er totaal uit haalt. Jammer, maar ik vestig mijn hoop dan toch maar op PGR2. Hopelijk zonder glitches zodat we daar geen gezeur meer over kunnen krijgen.

Laatst bewerkt: 20 nov 2003
  16. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Tja, voor beide argumenten is wat te zeggen. Om nu ineens het spel drastisch om te gooien door de RC echt dominant te maken, is toch best een rare beslissing van de developer. Iets sterker, ok. Maar gelijk veel? Aan de andere kant is dit wel 'de realiteit', aangezien de NSR nergens was vorig jaar, tov van de RC.

Ik zal de RC eens gaan proberen zo. Heb het spel nog niet echt gespeeld (ja 10 minuten) na de patch.

En Alex, PGR2 ga je echt geweldig vinden. Ik heb hem gisteren/vannacht iig 8-10 uur gespeeld, dit spel doet nóg meer met me als MotoGP2.

En voor je vraagt hoe ik er al aan kom: ik heb hem gewonnen op het PGR2-event van Microsoft.

17. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Relaxed!! Daar zat ik wel op te wachten.. Ik moet weer een leuk racespel hebben dat je gezellig helemaal kan finetunen met xboxlive "maten". Nog paar daagjes wachten :mad: Is wel relaxed dat je nou een voorsprongetje kan opbouwen sonic.:9 En 8 a 10 uur man! Dat is heavy shit!!!

De realiteit is inderdaad dat de RC de NSR ownt, maar ja de ducati's zijn tegenwoordig ook sneller dan de honda blokken begreep ik. Ze hadden de RC niet sneller moeten maken maar em ongeveer even makkelijk laten handlen als de NSR. (Nou is het gewoon een raket op 2 wielen). Dan bleef de (neppe) mgp feeling en ownde ie toch de nsr. Nu vind ik het al helemaal niet interessant meer. PGR 2 dan maar?

18. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Nou, ik rijd nu net met de RC op Philip Island in een testsessie van 15 minuten een 1.12.23 waar ik echt nog vet sneller kon. Als je even 'the hang of it' krijgt met die motor, val je ook amper meer. Hij is alleen wel erg gevoelig. Niet te hard remmen en zeker niet terwijl je een scherpe bocht indraait.

Als ik na 15 minuten al zo'n tijd kan rijden, ben ik benieuwd waar ik uit zou komen. Al is PI natuurlijk wel een erg makkelijk circuit vergeleken bij de technische banen.

19. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het echt een irritant ding. Kon Eddy V en dergelijke op dat fietske nooit bijbenen. Hij rijdt gewoon totaal anders en het spreekt mij niet aan dat overgevoelige, niet powersliden racen.

Deel Deze Pagina