Bron = http://www.gamecom.nl/news.php?id=1202 Kan ook een vergissing zijn misschien zijn ... staat erin.
Over 3 is weinig tot niks bekend, om zo'n dom gerucht over 4 zal ik dan ook niet echt wakker van liggen....
MGS3 is pas net aangekondigd.. Over een 4 is dus helemaal nog niks bekend :{ Ik denk dat ze het hebben over een uitbreiding op MGS: Substance die dan alleen naar de GC zou komen.. Maar zeker geen nr. 4
tegen de tijd dat 4 komt zijn er al weer nieuwe consoles denk ik zo. Of misschien dat de GC blijft en dat ze die uit willen gaan bouwen.
Sterker nog.....er komt helemaal geen 4 uit. 3 is het laatste deel. Die kerel wilde verder met andere projecten omdat hij nog zoveel andere ideeen had. En als het zo zou zijn...3 is xbox exclusive....gaat hij dan ineens grafisch een stuk achteruit voor de gamecube bij de opvolger??....lijkt me sterk.
Ik geloof er niks van, helemaal niks. Dat ze een remake kregen van MGS1 was bekend. Maar deel 4? Volgensmij halen ze het door de war met 1.
Ik las juist ergens een gerucht dat Metal Gear Solid 1 als remake op de Cube zou verschijnen. Over deeltje 4 nu al speculeren lijkt mij vrij sterk. Er is amper duidelijkheid over deel 3. En, zoals Gerbo al zegt, als er een deel 4 komt lijkt me het sterk dat 'ie op de Cube komt, dat verwacht ik eerder op een next-gen console.
Spartan, je hebt gelijk. tjsek deze site: http://www.spong.com/ tekst: Metal Gear Solid Nintendo exclusivity beats the liars 26th Mar 2003 Link to This Article http://spong.com/x?art=4662 Related Links Companies Konami Titles Metal Gear Solid Internet lie-pool at it again as full story emerges. As the million interviews conducted by Shigeru Miyamoto during his European tour are translated and come to print across the continent, the truth behind the looming GameCube Metal Gear Solid game has emerged. Despite concerted attempts to spread misinformation on the subject, such as the entire series was heading to the ‘Cube, we have learned that the version of the game to hit GameCube will be exclusive to the platform. Although no details have been revealed as to what the game may contain have been released, speculation is gathering pace that a remake of the PSone original, combined with the VR add-on, is on the cards. Understandably narked that one of its major announcements for E3 has been blown, Konami has constructed a reinforced wall of silence around the project. Expect more on this in the coming weeks.
als ie al uit komt komtie echt niet excl. voor de gamecube. Dat is gewoon een domme actie om hem niet op de ps2 en xbox uit te brengen...
Man je kan nou wel allemaal links gaan geven maar ze nemen het allemaal van elkaar over dus erg betrouwbaar is het niet Ik dacht trouwens dat het na het 3e deel voorbij zou zijn?
MGS 3 is aangekondig en komt in ieder geval op de PS2 en misschien op de Xbox. Ik denk niet dat ze MGS 4 op de GC maken , want dan stappen ze opeens over van PS2 en Xbox naar de cube.
Vroeger zei Hideo Kojima altijd strak dat hij de GameCube niks (lees kinderachtig) vond om Metal Gear op uit te brengen. Ik denk dat hij die remake van deel 1 als een goedmakertje wilt brengen voor de cubers.