Hmm, je loopt eerst naar de andere kant van dat dek en ook in die toren klimmen want daar liggen (handige) goodies. Dan ga je terug naar het dek met die 2 (of 1) man waar ,als je af de trap komt, een glas voor je staat en achter dat glas een bar. Dan ga je af de trap naar rechts, dan bij ga je naar links en af die trap en door die deur. En van daar laat ik je alleen verder spelen. Btw, die vrouw heet Olga. Remember that.
Ik weet die namen van die deks weten. Ik kan het ook niet checken want ik heb MGS 2 verkocht. Als je bij Olga bedoelt moet je naa rechts want naar links zal je niet ver komen. Als je bijna aan de overkant van het dek bent komt er een mannetje buiten. Die kamer met een trap en een bar met 2 tafels en als ik me goed herriner staan er aan iedere tafel 4 stoelen achter een glas. Als je op de trap staat met je zicht naar het glas moet je af die trap, naar rechts tot aan het deur gat. Daar ga je naar links en je ziet normaal een trap, daar ga je af en je gaat door die deur.
Volgens jouw tekening moet je af die trap, dan naar rechts, dan bij de deuropeningnaar links en dan zie je een trap en daar moet je af en (volgens wat je op je scherm ziet) is er aan de linkerkant een deur een daar moet je in gaan.
Als je in de Crew Lounge bent (zo heet dat mini-restaurantje) en je staat voor de grote trap in het midden, moet je naar rechts gaan, en dan boven zie je een trap naar beneden.