Hey, er was een maandje of 2 een actie van MGS 2 : Substance waarbij je gegevens kon achterlaten en dat je een kans kreeg in het spel te komen , well , ik kom er niet in , en een vriend van mij ook niet Maar Mijn Broer die ik heb opgegeven daarvoor WEL ! Hij kreeg vandaag mailtje van KONAMI dat zijn naam erin KOMT !! MAIL : "Thank you. Konami Computer Entertainment Japan ---------------------------------------------------------------------- Thank you very much for registering in the "Your Name in MGS2 SUBSTANCE" campaign held in September 2002 on our website. We are sending you this e-mail to notify you that your name has been selected after a fair selection process. Your name will appear in "METAL GEAR SOLID 2 SUBSTANCE". We hope you are excited. The development team is working on the final tuning of the game to make it a better enjoyable experience. --From the Metal Gear Solid team of Konami JPN-- Note: The data you have registered will not be used for purposes other than matters related to this campaign." whaaaa , hij komt dus in het spel ( bijna zkerz weten ) das echt te vet gewoon !! dus mensen , als je het spel koopt KILL hem effe voor mij . SIGNALEMENT : Michiel Hendriksen (m. Hendriksen ) Lengte : 1.94 M huidskleur : Blank Geboorte Datum : 16-02-1982 Dacht dat het zoiets was wat je op moest geven (bloedgroep vergeten ) Dus als je hem ziet : DesertFox Out
Vet, ik hoop dat ik nog een mailtje krijg want die heb ik nog niet gehad. Als ik het spel koop mol ik hem voor je.