Beste mensen, Ik zit met MGS3: Snake Eater nu bij ''The Sorrow''. Ik kan uit die rare droom maar niet uitkomen. Ik heb gelezen dat ik de Revival pill moet gebruiken, alleen kan dat niet. De Revival pill is rood gestreept en kun je dus niet gebruiken. Wie kan mij handje helpen?
Ik zal je wel ff helpen, je moet gewoon helemaal door het level doorlopen en op het einde val je dood neer, en dan gebruik je die pil.
het is wel die revil pil of hoe het ook heet en je moet het pas gebruiken als er iets van game over scherm komt,nadat snake neervalt, dan kan je die pil selecteren.
Klopt, het is al weer een tijdje geleden maar volgens mij moet je die pil nemen als snake neervalt. Dit gebeurd nadat alle "ghosts" van je neergeschoten vijanden/bosses zijn langs gekomen. Dus hoe meer je rambo heb liggen knallen hoe langer je mag wachten als k me niet vergis
Nadat Snake neervalt kan ik niets meer doen, dus ook niet op L2 drukken en revival pil nemen. Snap er niets van, haha
Die je mooi via GameFAQ's of een andere site mag oplossen. Dit is een Xbox-game helpsectie, niet voor spellen van andere consoles (mits ook uitgebracht op de Xbox). ~Closed.