Afgelopen weekend ben ik naar F.A.C.T.S. 2006 geweest in Gent (België). Op de beurs heb ik Michael Ironside ontmoet. Niet geheel onbekend bij de Splinter Cell fans (stem van Sam Fisher) . Het is echt een hele coole vent. Leuk praatje meegemaakt en samen op de foto gegaan (foto's moet ik nog krijgen). De UBISOFT stand op de beurs verkocht Splinter Cell 4: Double Agent en exclusieve faceplates. Als Xbox360 fan heb ik dit natuurlijk niet aan mijn neus voorbij laten gaan. Meteen de game en de faceplate gekocht en persoonlijk laten signeren door Michael Ironside! Een erg leuke ervaring. Zie de foto's hieronder. Jullie raden al wat ik nu ga doen, juist, beginnen aan Double Agent!
Zeer tof dat je Michael Ironside hebt ontmoet en kunnen laten signeren.. Btw....hoe was ie nou in het echt...hehehe... Je moet natuurlijk wel even laten weten hoe het spel nu speelt en is...
Klinkt wel leuk inderdaad, misschien wil je wat vragen beantwoorden? Speel je op een HD scherm, zo ja is er veel Tearing? Is de online connectie beter dan de demo, kan je daadwerkelijk spelen?
Heeft juist wel iets zo'n handtekening! Tof voor je man! Wel erg leuke ervaring denk ik... Praat hij ook een beetje als Sam in de game? In elk geval erg relaxed dat je de game al hebt!
Oew Jah! Dat is echt lachen, als je die op je Mobiel als Voice Mail krijgt! Iedereen die belt, vraagt zich af wie hij nu in eens aan de lijn heeft Vooral als je je voorstelt als Sam...
verrekte mazzelpik !!.. ik verwacht vanavond een recensie .. je had goud geld kunnen verdienen als je 5 faceplates kocht en ze alle 5 had laten signeren en dan op ebay zetten, die amerikanen bieden daar echt veel op !!
Sorry...maar je hebt echt een unieke object als je de faceplate door Michael Ironside kunt laten signeren....DE stem van Sam Fisher... Ding is nu goud geld waard.
HOE ....... IS ......... DE ............ GAME .......?? Ik bedoel, leuk hoor, die handtekening. Maar dude, hoe is de game????
OMFG! Fucking cool man! En als je hem hebt uitgespeeld heb je 2 opties.. Of de faceplate + spel bewaren.. of voor veel geld op e-bay verkopen! (200 euro voor de faceplate anyone? ) Ik zou wel voor de eerste optie kiezen..