Wie weet hoe je altijd je microfoon aan kan laten staan? Ik heb alles gechekt bij volume (niets staat gedempt) en mijn microfoon werkt gewoon met de standaard geluidsrecorder. Alleen deze moet eerst opnemen voordat je kunt afspelen. Heeft er iemand een idee welke software ik het beste kan gebruiken hiervoor?
Huh? ik snap de vraag niet helemaal De microfoon werkt wél in de geluidsrecorder van windows maar je wilt hem gebruiken buiten de recorder of iets dergelijks?
Mjah zodra je een gesprek begint met MSN o.i.d. dan doet je mike het ook gewoon. *bedoeling nie snapt
Heb ook wel eens problemen met msn en mic, ligt aan msn denk want verder doet ie het bij mij ook gewoon goed en bij msn niet altijd.
Waarschijnlijk heb je een firewall die het geluid niet doorlaat. Je microfoon doet het wel, maar je vriend(in) aan de andere kant kan je niet horen, omdat je firewall het geluid niet doorlaat. Check of je UPnP op je router hebt. Als je dit aanzet, moet het werken.
ik heb trouwens een veel beter tip voor je: Skype! zo kan je online naar elkaar 'bellen' en de kwaliteit is dan ook net als je huistelefoon! downloaden bij www.skype.com veel beter dan msn enz. dus
jah, idd.. dat is voor mijzelf dan ook een groot probleem... heb maar 2 mensen kunnen overhalen het te gaan gebruiken.:{