Mijn microfoon van de xbox is veel te zacht ik moet zo hard praten voordat andere mensen me pas horen. Ik had eerst een gewone pc headset op me controller aangesloten, dus dacht dat het daar aan zou liggen. nu heb ik een xbox headset gekocht, alleen heb ik nog steeds hetzelfde probleem. Is er ergens een optie om die voice activation hoger/lager te zetten? Voice volume staat btw al op 10.
Je hebt de zwarte headset zeker? Die oude headsets waren een stuk gevoeliger. Soms wordt mij ook wat gevraagd waarop ik enkel "ja" of "nee" antwoord en dan komt het vaak ook niet door. Je kan dat ding half in je keel douwen en alsnog wordt je vaak niet verstaan, dat ligt helaas puur aan die headset en daar kan je verder weinig aan veranderen, naast het harder praten.
ja ik heb inderdaad die zwarte headset. helaas dan maar wat harder praten. Toch bedankt voor de reacties!
ik heb nu ook zo'n zwarte en heb geen enkel probleem, ik denk dat je dat ding tog echt dicht bij je mond moet douwen,of het ligt per headset soms verschillend,dat kan ook nog.
Je hebt er ook bij die denken dat de headset niet werkt en sowieso keihard praten via live, misschien dat jij standaard wat harder praat, ik praat gewoon normaal en dan pikt hij het niet altijd op. Maar goed, de TS zijn vraag is beantwoord, overige vragen kunnen in de centrale threads geplaatst worden. -Slotje