Microsoft bellen of niet?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door EgYoWns, 10 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik denk dat ik een paar problemen heb, maar of ze echt noodgevallen zijn vraag ik aan jullie. Als ik op de open knopje druk van de Xbox 360, komt die CD-drive eruit. Ik zie dat iedereen hetzelfde heeft, maar ik heb een hele andere die ander nog nooit hebben gezien. Misschien heeft de fabriek, een foute in gezet (wie weet?) Maar de probleem is als ik ze weer bel, is het al de 2de keer want de 1ste keer bleef die elke dag 11x haken, en dat hebben ze gerepareerd. Maar ook net als ik de Xbox 360 aan doe, dat ik eerst een harde klank hoor en dan weer gewoon normaal, als ik 1x op de ring of light druk dan komt er iets tevoorschijn, als ik weer terug doe komen er dikke strepen, als die weg gaat, en bij de Xbox dashboard gaat nog al sloom. Mijn vraag is naar jullie mening, zit ik nu aan het overdrijven of moet ik toch Microsoft gaan bellen?

2. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    eventueel een foto voor ons?

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je zelf denkt dat je X360 niet werkt zoals hij behoort te werken, zou ik altijd even bellen. Anders kun je je vragen voortaan beter in het Xbox 360 Algemeen/Hardware forum plaatsen (in de daarvoor bedoelde threads), want dit forum is eigenlijk alleen bedoeld voor zaken omtrent XBW. Daarom gaat dit draadje op slot :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina