"Microsoft biedt momenteel gratis Hotmail-accounts aan met een opslag van maar liefst 2.000MB. Tot die conclusie kwam de redactie zonet. Bestaande, gratis Hotmail-accounts hebben weliswaar nog steeds de normale capaciteit van 2MB, maar wanneer er (via MSN Explorer) een nieuw account wordt aangemaakt met een msn.com-adres, lijkt men daadwerkelijk 2.000MB capaciteit ter beschikking te hebben. We namen de proef en de som en zonden twee mailtjes naar een aangemaakt msn.com-adres, samen groter dan 2MB. Beide mailtjes werden keurig ontvangen. Ook wanneer er een Tweakers.net-server werd ingeschakeld om een groot aantal mails van 250KB te sturen, werden alle mailtjes ontvangen. Of het gaat om een 'bugje' of een nieuwe strategie van Microsoft om de concurrentie aan te gaan met bijvoorbeeld Gmail, dat een capaciteit van één gigabyte heeft, kon of wilde men ons bij Microsoft USA nog niet vertellen. Meer nieuws hieromtrent volgt"
Ik heb een nieuwe mail account aangemaakt via msn explorer en het werkt gewoon. Dus heb nu 2 gb. Ik weet niet of het voor altijd zo zal zijn, maar grijp je kans, nu het nog kan.
He, nou heb ik ook geen Gmail meer nodig _0/.
Bron:Tweakers.net
Laatst bewerkt: 22 jul 2004