Microsoft biedt 2GB hotmail accounts aan, gratis op=op

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door GAGGAG, 22 jul 2004.

  1. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    "Microsoft biedt momenteel gratis Hotmail-accounts aan met een opslag van maar liefst 2.000MB. Tot die conclusie kwam de redactie zonet. Bestaande, gratis Hotmail-accounts hebben weliswaar nog steeds de normale capaciteit van 2MB, maar wanneer er (via MSN Explorer) een nieuw account wordt aangemaakt met een msn.com-adres, lijkt men daadwerkelijk 2.000MB capaciteit ter beschikking te hebben. We namen de proef en de som en zonden twee mailtjes naar een aangemaakt msn.com-adres, samen groter dan 2MB. Beide mailtjes werden keurig ontvangen. Ook wanneer er een Tweakers.net-server werd ingeschakeld om een groot aantal mails van 250KB te sturen, werden alle mailtjes ontvangen. Of het gaat om een 'bugje' of een nieuwe strategie van Microsoft om de concurrentie aan te gaan met bijvoorbeeld Gmail, dat een capaciteit van één gigabyte heeft, kon of wilde men ons bij Microsoft USA nog niet vertellen. Meer nieuws hieromtrent volgt"

    Ik heb een nieuwe mail account aangemaakt via msn explorer en het werkt gewoon. Dus heb nu 2 gb. Ik weet niet of het voor altijd zo zal zijn, maar grijp je kans, nu het nog kan:).

    He, nou heb ik ook geen Gmail meer nodig _0/.

    Bron:Tweakers.net
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2004
  2. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb zelfs in een mail van ms zelf gelezen dat ze de mailboxen gaan vergroten, dus dit is opzich geen nieuws. en ik ga der ook geen nieuw acount voor aanmaken, ik wacht wel tot de oude vergroot worden.
     
  3. scweek

    scweek Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    staat er dan ook dat de account 2 Gig is? Want ik heb het geprobeert maar volgens mij hebben ze het alweer hersteld.
     
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Jah idd, bij mij staat er ook gewoon 2 mb hoor :confused: Nou boeiend, ik heb toch al een gmail account :cool: En voordat jullie me allemaal om een invite gaan pm'en. Nee ik heb geen invites meer :p
     
  5. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Zoals je op de volgende link kunt lezen:

    http://www.tweakers.net/nieuws/33447

    Gaan ze de gewone accounts ook groter maken. Welis waar 250 mb...maar dit kan ook nog groter worden.
     
  6. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    moet je dan een geheel nieuw adres aanmaken? heb ik eigenlijk nie zon zin in
     
  7. Da BjOrN

    Da BjOrN Active Member

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij is het ook gelukt heb maar een nieuw adres gemaakt..
    Nu heb ik een @msn.com account van 2GB en een gmail account van 1GB :p
     
  8. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ook niet... wel een voordeel dat ik dan van al m'n spam afben...
     
  9. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    moet je gewoon een nieuw registreren(msn.com--nieuw account registreren) of moet je ergens anders kijken
     
  10. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    hoe registreer je een @msn.com mail?
    ik kan geloof ik alleen een @hotmail.com mail maken.
     
  11. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    hahaha, ik heb 5 pagina's vol met fotos in een group, en ik heb terug 0MB ipv 3 MB :+

    Ze zijn daar aant knoeien 8) mss een hacker _O_
     
  12. Da BjOrN

    Da BjOrN Active Member

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet bij MSN Explorer op nieuwe gebruiker kiezen en dan een @msn.com emailadres aanmaken en dan krijg je een account van 2 GB.
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hmm, ik heb eigenlijk geen zin om een nieuw emailaccount aan te maken. Op een heleboel sites heb ik me nou net onder mijn huidige adres gezet en ik heb geen zin om al mijn msn adressen over te zetten. Mijn inbox zit toch altijd maar voor 3% vol, dus die extra ruimte is mij niet zo heel veel waard.
     
  14. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    MSN explorer :confused:
    Wat is dat? :)
     
  15. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    Tis percies terug opgelost, want ik zit terug met 2,9MB in mijn group...
     
  16. Caladan7

    Caladan7 Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeej nog meer plek voor spam,
    ik ben al blij als ze m'n huidige account naar 10MB zouden vergroten, maar ja wie ben ik he meneer Gates.
    Ze gaan daar trouwens 75 Miljard Dollar over de balk gooien omdat ze nog zoveel centjes op hun rekening hebben staan, da's dus krap de helft van de begroting van dit kikkerlandje.
    Oftewel met wat zij aan aandeelhouders gaan uitkeren die toch al kunnen rentenieren, zou bij ons alle problemen in de zorg het onderwijs en het verkeer kunnen worden opgelost en waarschijnlijk aids nog uitgebannen kunnen worden ook (niet per sé in die volgorde natuurlijk) neej dat hebben ze weer goed bekeken daar in Silicon Valley (of was dat Hollywood ;-)
     
  17. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    tweakers.net
    Update: een Microsoft-woordvoerster heeft verklaard dat Microsoft sinds woensdagavond bezig is de capaciteit van de betalende Hotmail Plus-accounts te upgraden naar 2.000MB, zoals eerder al aangekondigd was. Het is echter nog steeds mogelijk om gratis Hotmail-accounts (met msn.com-adres) aan te maken met een opslag van 2.000MB. Daarnaast blijkt uit reacties op GoT dat een aantal bestaande Hotmail-accounts ook ineens een upgrade naar 2.000MB heeft ontvangen. Volgens de woordvoerster onderzoekt Microsoft dit momenteel; het zou hoe dan ook nog steeds de bedoeling zijn de gratis accounts te voorzien van 2MB aan opslag. Wel zal er volgens Microsofts plannen voor deze accounts nog deze zomer een upgrade naar 250MB komen, maar ook dat is eerder al gemeld.
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vind het eigenlijk maar nergens op slaan. Eerst had je hotmail met 2 mb en verschillende emaildiensten van providers met wat meer mb ruimte. Komen ze ineens met 1 gig ruimte en nou zelfs 2 gig. Met een paar mb kan ik het altijd prima uithouden, gooi de meeste mailtjes na verloop van tijd toch ook weer weg, maar 2 gig aan mail, nee, dat hoef ik niet, zou er gek van worden als er een paar miljoen mailtjes in mn lijst stonden. Nee, van mij hoeft die ineens sterk overdreven grootte niet.
     
  19. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    #$#^^%$#$, nu kan ik mensen niet meer jaloers maken met mijn Gmail accountje! :mad: :mad:
     
  20. xboxfreak90

    xboxfreak90 Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is waar wat moet je nou met 2gig ik heb ok zat aan 2mb
     

Deel Deze Pagina