[PC] Microsoft dist Playstation 3 ps3 mogelijk 750 euro

Discussie in 'Games' gestart door harry potter, 15 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. harry potter

harry potter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net gelezen dat MS zich af vraagt of sony de ps3 wel kan uitbrengen in 2006
    Eind 2006 of begin 2007 is zelf al ooit genoemd. MS zegt ook dat sony veel dingen nog niet op orde heeft. En zij denken dat de ps3 wel eens 750 euro kan gaan kosten. Ik wist dat hij duur
    Werd maar dit slaat echt alles dat gaat toch niet verkopen zoo. Daarbij heeft sony gezet dat de ps3 standaard niet over een HD zou beschikken dat je die er los bij moet kopen. En zoon HD al snel tegen de hond euro zit ben je dus 850 euro kwijt Voor de ps3. tel daar dan nog eens een game bij die zouden tussen de 60 en 70 euro zijn. Ben je dus bijeen 920 euro kwijt belachelijk gewoon. Terwijl een xbox 360 met game maar 460 euro is en die een HD heeft en de ps3 niet. Hier is de link http://www.gamer.nl/nieuws/28118

Laatst bewerkt: 15 okt 2005
  2. JeePee

JeePee Guest

Moet je daar een hele thread voor openen?
    Dit zijn allemaal geruchten..
    snap dat dan :{

3. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Zeg Harry, je grijpt ook werkelijk waar ieder dingetje aan om hier maar op Sony te kunnen zeiken is het niet?

:{

Laatst bewerkt: 16 okt 2005
  4. harry potter

harry potter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jou was zou ik maar eens op die site dat stuk door lezen. Wat er gezegd word is niet bepaald positief over de ps3. er zijn ook uitgevers die hun twijfels hebben over de ps3.
    En ik eerlijk gezegd ook wel een beetje. Oké, de ps3 is een zeer goede console en dat die niet goed koop gaat zijn is zeker. Maar ik hoop niet dat die echt 750 euro gaat zijn want dat zou ik heel dom van sony vinden. En ik weet ook wel dat het maar geruchten zijn. Maar dat verhaal van die 750 euro duikt wel steeds vaker op. En ik weet van geruchten dat als ze steeds vaker opduiken ze wel eens waar kunnen zijn.

Laatst bewerkt: 16 okt 2005
  5. The Outsider

The Outsider Know your damn role!

Leuk Bevonden:
    0
    “I was stunned they didn’t announce anything at E3 or TGS. Whatever they do, they’re going to be chasing us for a long, long time.”

haha...blijft leuk : )

6. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina