wie vind ook dat misschien de dvd speler zelf ook niet een beetje gaar is!??? iedereen heb het alleen maar over zwarte beelden of disc dirty or damaged. wat vinden jullie nou moeten ze dit niet veranderen ofzo??? graag reactie
Tja, die van mij doet het ook niet helemaal perfekt. Soms loopt een film vast, ook na herhaaaldelijk proberen en de volgende dag doet ie het gewoon weer. Ik heb gelukkig ook een standalone dvd, een PC en een PS2 dus het boeit me niet zo maar hij is wel een beetje gaar ja. Ik heb zoiets van; als m'n games het maar perfekt blijven doen lever ik hem niet meer in. Heb de dvd-drive al es laten vervangen nl. Hij is gewoon erg gevoelig. Het is ook eigenlijk een games-console die ook dvd's draait dus je moet niet al te veel verwachten. Hoewel, als ie echt serieuze kuren heeft moet je gewoon je garantie benutten. Er zitten ook twee verschillende merken dvd-drives in Xboxen. Thompson is klote en Philips schijnt beter te zijn. Misschien ligt het daaraan....
Nu moet ik zeggen dat ik m nog nie zo lang heb, maar heb er al aardig wat DVD-tjes mee bekeken en helemaal geen problemen mee gehad! Mij hoor je dus iig niet klagen...
Hoe zit het eigenlijk met die thompson en philips dvd spelers?? heb je dus 50%kans dat je een philips of thompson koop? zou graag reactie hierover willen!
Ik kan nou niet zeggen dat ik problemen heb met de DVD-speler. Tegenwoordig kijk ik iedere dag wel ff een aflevering (of 2 ) van mijn Friends DVDtjes en nog geen enkele keer een probleem gehad. Heb trouwens ook nog nooit dat "dirty disc" scherm gezien. Helaas had ik voordat mijn X-box gerepareerd is (ivm krasjes ) niet echt veel films gekeken dus ook geen idee of die originele speler wel brak was met afspelen.
die dirty disc error zijn 90% van de tijd gewoon bugs van de game. zo is dat bij halo en bij morrowind(ntsc) en waarschijnlijk ook het geval bij fifa 2003
wat een onzin topic. kwaliteit van het beeld vind ik er goed, en dvd op de xbox doet het nog altijd perfect.
bij multiplay halo moet je nadat je je xbox boot eerst ff een game maken en weer quitten(niet starten, maar gewoon maken tot het scherm waar de players binnenkomen, en dan weer terug.). dan moet je de game joinen die je moet hebben en het werkt
Hier heb ik nou eeen hekel aan he. Als jouw Xbox het nou perfekt doet is dit toch nog geen onzin-topic. Als je er niks zinnigs over te zeggen hebt post je toch niks. Tjeesus....
Als je DVD's wilt kijken, koop dan een echte DVD speler !! Xbox heeft net zoals de PS2 de mogelijkheid om DVD's te kijken, maar is ontwikkelt voor games. Laatst is er een test gedaan en hieruit bleek dat de beeldkwaliteit van de Xbox DVD slechter is dan DVD spelers in de lagere prijsklasse.
Na je garantieperiode gewoon en PC DVD speler erin modden...maar de nieuwe Xboxen blijken een Samsung dvd player in zich te hebben...die ook CD-r accepteerd (lange leve de audiobackups )