Ik had gister naar MS opgebeld vanwege kassa, dat de xbox spellen bekrast.
Nu ben ik net terug gebelt door een meneer van MS en zegt me dat ze zelf xbox 360's gaan testen. zze doen het alleen met xboxen waar van ze een klacht hebben binnen gekregen van krassende 360's. mijn xbox wordt op een lijst gezet. hij wordt door MS opgehaald en getest. ik zou hem 5 weken kwijt zijn. Ze worden natuurlijk getest vanwege de uitzending van Kassa! afgelopen zaterdag. volgens hem is de 360 helemaal geen ondeugdelijk product en dat willen ze bewijzen. Hij vondt de test van Kassa! niet geldend omdat MS daar niet bij was. (ook al hebben ze elke seconde opgenomen)
mocht het uit die test blijken dat inderdaad xboxen krassen, dan zou ik een nieuwe xbox krijgen en al mijn spellen vergoed krijgen. (ook al werken ze nog allemaal bij mij op 1 na).
Hij zij verder dat het Disc Replacement Program deze week zou ingaan voor Nederland. Er zou nog een officieel persbericht deze week komen te staan op de nederlandse Xbox site.
ik zal wat meer details vertellen als ik terug kom van mij werk (ong half 8 - 8 uur)
groeten
Laatst bewerkt: 16 apr 2007