gelukkig maar.....of toch niet?? bron **@mods Ik weet dat er threads zijn over draagbare spelcomputers maar die gaan meer over de PSP**
wat boeit dit? en waarom gelukkig maar?? Anders bracht ms ff een apparaatje uit dat de kracht van een xbox heeft maar dan in gba formaat. hmm zou best lekker zijn, maar de handheld tijd heb ik toch wel gehad (iets te kiddy)
Ik weet niet. Mischien keek ik er toch stiekem naar uit. Haloen s'nachts in je bed onder de dekens (wat daar allemaal afspeeld joh) of lekker op vakanties...
Ik heb helemaal niets met die draagbare dingen. Laten Sony en Nintendo + Nokia elkaar maar dood cuncurreren.
Ik zag dezelfde aankondiging op www.insidegamer.nl bij het 'nieuws'... Ik beleef trouwens genoeg lol aan mijn Xbox en zie dan ook nog geen reden om een handheld van Microsoft aan te schaffen!
Maar als ze nou eens in de richting van Sony gingen denken. Bijvoorbeeld een Mini-PC, organiser, handheld in 1. De PSP heeft ook meerdere functies en zal ook niet in speelgoed zaken te koop worden gezet. Dus misschien dat dit een idee is voor de toekomst, als ze daar nog aan toe komen.
Wel vaag dat het dan nu pas door Peter Moore (Microsoft's global head of game content) officieel wordt bekend op de GDC 2004 en volgens was 2 jaar geleden nog niks bekend over de PSP....maar kan ook aan mij liggen