Microsoft jaagt op nep Live accounts

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Plagu3lord, 27 nov 2006.

  1. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Slecht nieuws voor de mensen die een US-account als primaire account gebruiken:
    Bron: Xboxic.com

     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2006
  2. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Whuuut, krijgt je Xbox dan een ban?
     
  3. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Wil MS soms op deze manier proberen om het probleem rondom dat Video gebeuren op te lossen?

    *Gaat maar snel zijn account verwijderen:+
     
  4. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie liever dat ze moeite steken in het blokken van cheaters e.d. op Live ipv de mensen die hun producten kopen er voor straffen.... Het lijkt me niet dat MS deze mensen meteen van Live kickt, zullen ze geen vrienden mee maken....
     
  5. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan ga ik maar eens een stevig gesprek met de heren dames van de heldesk aan.

    Ik heb al een aantal jaren een Amerikaans hotmail account. Ben ooit op de Amerikaanse over gestapt omdat je toendertijd je hotmail account kon vergroten van 2 Mb naar 250 Mb, en dat zou voorlopig niet naar NL komen vandaar.

    Vorig jaar 360 gekocht met 2 kaartjes Microsoft Points(a 2500 mp), meteen uit proberen en er achter komen dat die MP niet werkt omdat ik met een Amerikaans account in NL zit.
    Heb toen meerdere malen met de helpdesk aan de lijn gezeten om ze duidelijk te maken dat zij iets in mijn account moesten aanpassen aangezien je die bewuste instelling niet zelf kan veranderen(had eerst eens wat fora doorgelezen, waaruit bleek dat je dat niet zelf kan veranderen). Helaas was er niemand die mij kon helpen daarmee.

    Om toch van de points gebruik te kunnen maken heb ik een silver accountje bijgemaakt.

    Maar als ze nu alle Amerikaanse accounts gaan bannen, dan moet ik toch nog maar eens gaan bellen ben ik bang.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    *mee eens 8)

    en die japanse gooi ik dan ook maar gelij kweg :D

    als ze nou gelijk alle content ook in NL aanbieden, was dit nooit nodig geweest. Het is dus gewoon hun eigen schuld :+
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hmm jammer als dit echt waar blijkt te zijn. Daar gaat m'n amerikaanse en tjappie account.
     
  8. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    ze bannen waarschijnlijk alleen die account, niet je 360 ;)

    KHad nog wel zo veel moeite gedaan om een US account aan te maken :D Uiteindelijk maar het MS adres ingetypt:9 (stond in de xbox handleiding lol, redmond ofzoiets)
     
  9. II Valerio II

    II Valerio II Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is echte dikke bs als microsoft gewoon allles overal terwereld het zelfde doet is het opgelost en hoeft niemand een nep acount te hebben
     
  10. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    De filmmaatschappijen zullen hier wel achterzitten. Ze willen natuurlijk niet dat mensen buiten Amerika nog niet verschenen films en tv-series kunnen kijken.

    Ik ben een eerlijke gebruiker van XBOX L!VE en heb al veel geld gestoken in memberships. Mijn Amerikaanse account wordt primair gebruikt, daar staat mijn gamerscore op, memberships, etc. Heb nooit een NL-account gehad, die keus was er bij mijn weten niet toen hotmail net was opgericht. Ben al een hotmail gebruiker sinds dag één.

    Meerdere keren via de helpdesk geprobeerd om mijn account te switchen, zonder succes. Laten we hopen dat MS er alsnog van af ziet.
     
  11. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    *Ookt, rent naar boven en start 360 op 8)
     
  12. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Nogmaals, dit heeft enkel en alleen gevolgen voor de 'fake-account', alle andere accounts blijven buiten schot.
     
  13. basovich

    basovich Guest

    hun gooien hem wel weg voor me:+..ben daar veel te lui voor :D!
     
  14. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm wel jammer, ik vond het altijd wel leuk om te checken wat de japanners kregen..andere demos en vids..ik bedoel Zegapain NOT komt toch niet naar europa :confused:
     
  15. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Dat zou dus mooi kut zijn aangezien mijne als Amerikaanse geregistreerd staat door hotmail....
     
  16. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Naai dit zeg .. Wat maakt hun het nou uit ze draaien er toch geen verlies op!
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Let wel dat dit geruchten zijn he ... maar het lijkt me wel logisch dat ze dit gaan doen
     
  18. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je tips voor het omzetten van een US-account naar een NL-account. Als ik goed geïnformeerd ben is dit toch alleen mogelijk via de helpdesk, of niet?
     
  19. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    dat heb ik dus al eens gevraagd aan de helpdesk en dat was niet mogelijk...
     
  20. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt mij duidelijk, ik doe het al niet en strax met die films enz. kunnen zommige mensen wel eentje kopen van marktplaats en anderen niet dus gewoon iedereen effe wachten, later komt die hap ook voor ons, maar dan moet MS natuurlijk wel alles op alles regio's zetten en niet zommigen alleen op Amerikaanse marketplace...
     

Deel Deze Pagina