Microsoft komt met eigen versie van Home

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gkid, 16 okt 2007.

1. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    -Insidegamer

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Is in principe niet nodig want Xboxlive is nu ook al genoeg en lekker toegangkelijk dat maakt Xboxlive beter dan de online service van de andere 2, maar het is uiteraard wel een leuke toevoeging.

Edit: Wat heeft die insidegamer een stel nerds als members zeg... 1 van de grappige comments bij dit bericht! :D

Laatst bewerkt: 16 okt 2007
  3. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Whahah wat een losers .

Maar een soort van home als extra toevoeging lijkt me wel vet opzich.

4. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt dit lijkt me ook wel leuk met je vrienden een beetje rondhangen in de virtuele wereld ( cafe's msschien :+?) en dat je dan elkaar ook gelijk daarin kunt uitdagen.

5. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is allemaal nog niet bevestigd.

In ieder geval vind ik het absoluut niet nodig voor MS om dit te kopieren. Zorg maar gewoon dat er clan support in het standaard OS komt en dat is wel weer even genoeg.

6. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    wat zielig eigelijk.. om ruzie te gaan maken om een apparaatje :lol:

7. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja en het mooiste is nog wel dat Home een kopie is van Second Life, dus wie kopieerd nu wie. :p

8. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me cker wel vet! mooi met friends rondhangen in een xbl kroeg :)

9. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er staat ook gerucht:):

10. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Natuurlijk moet er iemand van Microsoft aanwezig zijn op zo'n soort conferentie....

Virtuele werelden krijgen de laatste tijd veel aandacht, dus je zult gek zijn als je niet iemand er naartoe stuurt. Daarnaast neemt de aandacht echter alweer af. Het blijkt dat er weinig mensen zijn die daadwerkelijk gebruik maken van de mogelijkheden van een 'second-life'. Het zal me niets verbazen als microsoft zegt dat ze er niet zullen instappen (al gaat het gerucht dat google er ook mee bezig is....)

11. Hezzel

Hezzel Peace in my Panties

Leuk Bevonden:
    1
    het lijkt me wel vet ik moet toegeven goed idee van Sony en en iedereen jat elkaars ideeen buzz en nu scene it. maar ik vindt het wel een vet idee

12. Vectom

Vectom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Om eerlijk te zijn vind ik dat hele insidegamer.nl een beetje hoog nerd gehalte hebben, en die review filmpjes die ze maken zorgen er niet voor dat het nerd gehalte omlaag gaat :9 Maarja dat vind ik dan weer.

Ontopic: Al zou Microsoft dit ook gaan doen zou het wel erg chill zijn, ik vind het namelijk wel een goed idee van Sony. Dus kom maar op!

13. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    lijkt me wel relax, als het gratis is, maar dat je byv. kunt gaan werken om geld te gaan verdienen en daar moet je dingen van kopen

14. Andy01

Andy01 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Heb je sommige lui hier wel eens gehoord over Sony :emo:

15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Tja overal heb je rotte appels, maar het meer en deel (bekijk de Xbox 360 vs PS3 vs Wii topic maar eens) komen met goede argumenten als ze iets posten. Dat mis ik bij die posts op Insidegamer... maargoed dit gaat niet over de members van die site dus laten we er maar over op houden, het gaat over de nieuws post. ;)

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Niet helemaal waar ... het feitelijke nieuws bericht moet zijn dat ms onderzoek doet of ze een eigen wereld willen creeren (ze waren op een vak beurs) ... de opmerking van de ms man die daar aanwezig was... Als we volgend jaar niet met een aankondiging komen dan gaan we het niet doen...

17. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit echt totaal nutteloos, ik ga hier zeker niks mee doen.

18. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    idem, leuk dat Home etc. voor de mensen die het belangrijk vinden maar mij lijkt het echt niets.

Ik boot mn Xbox om te gamen en het liefste doe ik dat met vrienden natuurlijk. Als we ff een minuutje in de lobby zitten te kletsen begint er altijd wel iemand te zeuren dat we de game moeten starten (en 90% van de tijd ben ik dat dan ;) )

Myspace, 2life, en al die social sites zijn aan mij niet besteed.
    XBW en Live voor de "social" online gebeurtenissen en voor de rest mn echte sociale leven in the real world :b:

19. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Zoiets als Home hoeft niet van mij, althans, misschien dat microsoft het leuker kan maken omdat ze de infrastructuur al hebben, zolang het ook offline beschikbaar is, je eigen kamer voor gastenbedoel ik, kan het leuk zijn. Maarja ik ga er toch niet in rondlopen.

`EN NEE ! IK BEN GEEN FANBOY! IK HEB EEN 360 GEHAD EN HEB 2 DAGEN ZITTEN JANKEN` :emo:

20. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    Wat voegt het nou toe? Ik ben niet zo gecharmeerd van Home. Zal wel leuk zijn om even te kijken wat het is, maar ik wil gewoon gamen! En niet eerst inloggen in Home, en dan met m'n character naar mn huis toelopen om een game te starten.

MS doet het nu goed met het dashboard. Geen gekut maar gewoon duidelijkheid.

Edit: Insidegamer is een puber-site, wat vooral te merken is aan de leeghoofdigheid van de reageerders. Reacties die nergens op slaan en vol zitten met taalfouten.

Deel Deze Pagina