Microsoft maakt je xbox !!!!!!!!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mister xbox, 19 mrt 2002.

  1. Mister xbox

    Mister xbox xbw the best

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je naar de xbox site gaat en je belt het nederlandse nummer dan krijg je iemand aan de lijn die engels is als je tegen ze zegt dat je xbox krassen maakt word ie gemaakt dan mmmoet je wel je ardes en zo geven want je krijgt een doos thuisgestuurd waar je je xbox in kan doen heb hem gehad ze halen de ddos ook weer op, hij word naar microsoft nederland gebracht daar word ie gemaakt
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2002
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Staat ook al in ander topic :+
     
  3. Mister xbox

    Mister xbox xbw the best

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    welk Onder topic dan
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    In het topic dat ik jou eigenlijk nog moet bannen en dat je je dus gedeisd moet houden..
     
  5. Jimo

    Jimo Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    is dit allemaal echt waar????????????
     
  6. spider

    spider XGSX

    Berichten:
    699
    Leuk Bevonden:
    0
    blijkbaar
     
  7. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    Sorry wouter maar wil jij mij dan Aub op die topic wijzen .
    want ik heb het in deze 20 min niet kunnen vinden ( silly me ) So please help me Wouter ]:-
     
  8. Mister xbox

    Mister xbox xbw the best

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    het is echt waar hier een mail van ze

    Thank you for contacting Xbox Customer Care. We have received your request for repair. Our next step is to send to you all of the packaging materials you need to send in your Xbox. You will receive an e-mail as soon as the materials are on the way!

    Gracias por ponerse en contacto con el servicio de atención al cliente de Xbox. Hemos recibido su solicitud de reparación. Nuestro siguiente paso será enviarle todo el material de embalaje necesario para que nos envíe su Xbox. Recibirá un mensaje de correo electrónico en cuanto hayamos enviado el material.

    Grazie per aver contattato il Servizio Clienti Xbox. Abbiamo ricevuto la vostra richiesta di riparazione. Quanto prima vi verrà inviata la confezione necessaria alla spedizione di Xbox. Riceverete una e-mail non appena la confezione sarà stata inviata!

    Vielen Dank dafür, dass Sie sich an Xbox Customer Care gewendet haben. Wir haben Ihren Reparaturauftrag erhalten. Sie erhalten als Nächstes das Verpackungsmaterial, das Sie zum Einsenden Ihrer Xbox verwenden müssen. Sobald die Verpackung unterwegs ist, erhalten Sie eine Benachrichtigung per E-Mail!

    Merci d'avoir contacté le support technique Xbox. Nous accusons réception de votre demande de réparation. Vous recevrez très prochainement un emballage complet pour la réexpédition de votre console Xbox. Un message électronique vous sera envoyé dès expédition de l'emballage par nos services
     
  9. RelaXXinG

    RelaXXinG 98223 posts

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    0
    beterz, stuur hem nog wel eens op.
    eerst nog games. krasjes zitten er toch al op. :)
     
  10. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, precies:)
    Vind maar waardeloos, hoe lang ben je hem kwiet dan?
    Iemand een idee?
     
  11. Mister xbox

    Mister xbox xbw the best

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    een week maar hoor en dan is ie wel van het probleem af hahah
     
  12. Rookstar

    Rookstar X-perienced gamer

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Mister xbox. Hou ons gewoon even op de hoogte van de ontwikkelingen aangaande jouw xbox.

    Mocht jij hem inderdaad binnen 2 weken weer teruggestuurd krijgen en dan die krassen niet veroorzaken, dan stuur ik hem ook terug. En ik denk nog veel meer mensen hier op het forum.
     
  13. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    heey misterxbox wanner is jouw Xbox gemaakt ? ( in de fabriek ) 22-2 ?
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    FF verder in dit topic plz
     
  15. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al 4X een engeltalige email naar xbox.com gestuurd maar krijg nooit wat terug =(
     
  16. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
    het werkt het werkt het werkt ik krijg ook zo'n doosie thuis wel shit dat het moet maar het moet maar :'-(
     
  17. sYc

    sYc (>_

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook de klantenservice gebeld en mijne wordt ook gerepareerd. Toch best veel mensen die krasjes probleem hebben8)
     

Deel Deze Pagina