Ok dit bericht komt van gamesen maar check deze link: www.gamesen.nl/pages/nieuws.asp?id=5608 Er staat dat Microsoft Rare op gaat kopen! Lijkt me vet (I love them)!
Starfox adventures op Xbox. Lachen, trouwens Starfor adventures is vetraagd voor de gamecube, misschien switchen ze wel? anyways dit is een gerucht, en rare schijnt problemen te hebben met nintendo, dus wie weet....
Dit zijn geruchten op een forum. Hij had zelfs een xbox doosje van star fox maar een probleempje het caracter is van nintendo en nog eentje hij had blijkbaar niet veel talent in photoshop want de 'resten'(van de vorige pic van waar ie had cut and paste) waren nog duidelijk te zien rond star fox op de witte achtergrond.
Die characters zijn allemaal copyright van Nintendo, en ik geloof er geen bal van. Want jullie vinden de GameCube toch kiddy? Nou, Rare maakt de meest 'kiddy' games van allemaal
Behalve PD maar de framerate was kut <---- voor de mensen die vinden dat halo schokt zeker eens proberen.
Dit is fake, want Fox is door Nintendo ontworpen. Nintendo laat dat nooit over aan M$.... En die kerstkaart, dat was gewoon een kaart om de 'vrede' tussen de Xbox, GC en PS2 fans te bewaren. Dus Rare, dat exclusief voor Nintendo ontwikkelt wenst ook gewoon alle andere consolebezitters/fans een pretig kerstfeest. Bullshit.
Het zal allemaal wel weer zwaar zijn overdreven, maar toch lijkt het mij wel leuk, en geruchten ontstaan vaak niet zomaar. We zullen zien.