1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Microsoft Office, Excel, Outlook etc.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door [2k], 11 feb 2006.

  1. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Als je de productcode bedoelt, dan kan je die met een programma (klik) vinden.
     
  2. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een afstudeerraportage geschreven een klein half jaartje geleden. Het rapportage bestaat uit verschillende word-bestanden (voorbladen/inhoudsopgaven, hoofdtekst, bijlagen en figuren en tabellen.)

    De figuren en tabellen worden op de linker pagina geplaatst. Als je het verslag opent heb je de tekst rechts en op de linkerpagina (achterkant vorige pagina) de afbeeldingen en tabellen.

    Mij is gevraagd of ik een digitale versie van het rapport wil aanleveren, het liefst natuurlijk in één bestand.

    Iemand een idee hoe ik dit het makkelijkst kan doen? Ik moet dan eerst het voorblad en inhoudsopgave document hebben daarachter de hoofdtekst en de figuren en tabellen om en om (om links en rechts goed te krijgen) en als laatste de bijlagen.

    Het zijn nu verschillende word bestanden omdat ik het niet voor elkaar kreeg om het in een te krijgen, mede door de verschillende manieren van paginatelling en de om en om tekst en figuren.

    Is dit met een PFD-creator te doen?
     
  3. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Adobe InDesign werkt fijn. Kan wel tricky zijn als je daar nog geen enkele ervaring mee hebt though..
     
  4. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was zelf eigenlijk naar acrobat 9 pro aan het kijken.

    Wat is precies het verschil tussen de twee?
     
  5. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kunt ook van de Word-documenten gewoon PDF's maken vanuit Office. Opslaan als: PDF. Vervolgens zou je die kunnen samenvoegen op een website die PDF's merged tot 1. Even googlen.
     
  6. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Hoe kan ik in Office 2008 (Mac) een inhoudsopgave maken? In 2011 ging dat met headings, ik heb geen idee hoe dat hier gaat.
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Table of content?
     
  8. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    [​IMG]

    Ik wil (bij elke kolom) steeds drie rijen in de hoogte samensmelten (dus dan kan ik gewoon van alle rijen instellen dat ze 3x zo hoog zijn). Maar dit wil ik met als doel dat ik als het ware drie regels creëer voor tekst. Als ik nu mijn rij 3x zo hoog maak, dan kan ik 1 regel tikken, en wanneer die vol is gaat ie gewoon 'rechtdoor' de rij uit. Ik wil dus dat aan het eind van de regel ik doorga op een volgende regel. Kan dat en zo ja hoe?

    Edit: Ik lach mezelf wel een beetje uit om die jpg :x
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Excel 2003:

    1. Alle cellen selecteren (ctrl + a)
    2. Rechtermuis op cel -> celeigenschappen
    3. Tab Uitlijning
    4. Terugloop aanvinken
    5. Knop OK

    2007 zal wel ongeveer hetzelfde zijn.
     
  10. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Oké gelukt. Thanks!
     
  11. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Late reactie, maar ik wou je even bedanken!:thumbs:
     
  12. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Heb het maar gedaan op een Windows bak:+

    Thanks Anyway
     
  13. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Word 2003 paginanummering

    Beste allen,

    Hoe krijg je in Word 2003 de paginanummering doorlopend voor ALLE pagina's, dus ook pagina's die je in landscape wilt uitprinten?
    Wanneer ik paginanummering inschakel loopt ie door van 1-35. Daarna komt een pagina landscape (tabel past er in de lengte niet op), maar vanaf die pagina begint mijn paginanummering weer overnieuw (1-...).
    Heb al geprutst met sectie-einden enzo, maar nog geen resultaat. Wie kan me helpen?

    edit: laat maar. Heb nu handmatig een pagina ingevoegd: werkt ook! ;)
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2010
  14. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Yeah, mijn ECDL starters diploma binnen! Moet nu alleen nog slagen voor Access en Excel..
     
  15. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Is het mogelijk om in word een hele pagina te verwijderen, en er een andere pagina in de plaats te laten komen..?
     
  16. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Copy/paste gewoon toch? Anders snap ik je niet helemaal..
     
  17. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Ik bedoel een hele pagina in 1 keer verwijderen, en een andere pagina uit een ander document er tussen plakken.

    Anders is het zon gezeik met de opmaak steeds:)
     
  18. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0

    Knippen & plakken?
     
  19. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Even een snel vraagje.

    Is het mogelijk om zowel office 2003 als office 2007 op dezelfde pc te installeren?
    Mijn vriendin heeft op dit moment 2007 op haar pc staan, maar heeft 2003 nodig voor een bepaald vak op school. Ze wil 2007 echter niet kwijt omdat dat haar bevalt!
     
  20. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Help! Mijn inhoudsopgave in word 2010 word niet volledig herkend! Ik heb een tekst met kop 1, maar die komt niet in de inhoudsopgave te staan, terwijl een andere tekst met kop 1 dat wel komt:mad:
     

Deel Deze Pagina