1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Microsoft Office, Excel, Outlook etc.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door [2k], 11 feb 2006.

  1. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat moet gewoon kunnen. Ik heb ook een tijdje beide gehad, al was 2007 toen nog Beta.

    ps laat me raden: Office Acces? (database)
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2011
  2. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Goed geraden;) Maar dat is mooi, dan gooi ik hem er vanavond even op. Bedankt!
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja dat kan gewoon naast elkaar installeren idd.
     
  4. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Weet iemand dit? Erg vervelend.:-(
     
  5. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    kopieer en plak in een ander worddocument en maak een nieuwe inhoudsopgave of open hem eens op een andere computer.

    Als last resort kan je nog alles handmatig overtypen.
     
  6. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Werkt niet:mad:

    Is er geen andere optie dan handmatig overtypen?
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Opnieuw een inhoudsopgave toevoegen?
    Zorgen dat de kop 1 hetzelfde is als de andere kop 1's :+
     
  8. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    het is gelukt, in 2003 werd het allemaal wel herkend8)

    Is het mogelijk om 2 inhoudsopgaven te maken in 1 document??
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    .... Waarom zou je dat willen
     
  10. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor economie moet ik een PO maken in Excel. Ik moet onder andere een grafiek maken. Als ik bijvoorbeeld een kolom heb genaamd Q (van afzet), wat loopt van 0 - 100, hoe kan ik er dan voor zorgen, dat als ik ene grafiek maak, Q op de horizontale as komt en niet een aparte grafiek wordt?

    E: Kan je de assen ook namen geven? Zoals dat de X-as Q of afzet wordt?
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2011
  11. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Vraag 1: alleen de reeks selecteren waar je een grafiek van wil hebben (dus niet de gegevens op de assen) en dan invoegen grafiek doen.

    Vraag 2: Dit kun je wel ergens in het menu van de grafiek vinden, tabje heet 'titels'. Als je het niet kunt vinden, kun je ook eerst de grafiek voltooien en dan klik je vervolgens 2x (niet te snel achter elkaar) op de as-titels die je van naam wil veranderen. Dan wordt de tekst geselecteerd en kun je eroverheen typen.
     
  12. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik heb regelmatig wanneer ik een Office bestand open heb staan (vaak als het lange tijd inactief op de achtergrond open staat) dat het plotseling een fucking read-only shit wordt. Dat is flink ergerlijk, omdat ik dan steeds bestanden onder een andere naam enzo moet opslaan. Is dat op te lossen? Zo ja hoe :p
     
  13. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ik heb ff een vraagje over Powerpoint, hopelijk kan iemand me hier helpen.. :)

    Moet ff een filmpje in een presentatie bijvoegen, maar krijg deze foutmelding:

    ''Powerpoint kan geen video invoegen uit het geselecteerde bestand. Verifieer dat het benodigde 64-bits codec voor de media indeling is geïnstalleerd en probeer het opnieuw.''

    Moet ik iets in Powerpoint invoegen ofzo? Of het bestand aanpassen?

    Alvast bedankt! :)

    Edit*: Laat maar, het is al gelukt! :D
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2011
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Weet iemand of het (net zoals bij Adobe) mogelijk is om Office te deactiveren en te installeren op een nieuwe laptop? Ik heb Office Professional Plus 2010.
     
  15. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb wel dat ik met één key m'n office pakket echt al 5 keer opnieuw heb geactiveerd.
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Deactiveren hoeft niet, gewoon op nieuwe laptop installeren. Als ie gaat klagen kan je altijd via een of ander telefoonnummer opnieuw activeren en dat werkt bij mij altijd (met Windows licenties).
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Echt? Oh, super! Thanks. Dan kan ik met gerust hart mijn nieuwe laptop aanschaffen. :cool:
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Kan iemand me helpen met paginanummering?

    Ik heb één Word document. Ik wil dat de paginanummering op pagina 2 begint, met het cijfer 1. Ik heb het volgende geprobeerd:

    Op pagina 1 maak ik een 'Eindmarkering - Volgende pagina'. Op pagina 2 (begin sectie 2) maak ik een Paginanummering. In Opmaak kies ik 'Beginnen bij: 1'.

    Vervolgens krijg ik alléén op pagina 2 een nummer, en niet op de pagina's er na. Terwijl deze allemaal deel uitmaken van sectie 2.

    Wat doe ik verkeerd?
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    It's impossibru Willem. Word is al jaren kut. Ze weten dat iedereen er problemen mee heeft maar om het gebruiksvriendelijk te maken, nope 8)

    Gewoon alles uitprinten, en vervolgens de pagina nummering weg halen, en nog eens printen :9
     
  20. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan wel hoor. Je vinkt aan 'Pagina 1 afwijkend' en vervolgens laat je de nummering beginnen bij 0. Als het goed is, is dan op pagina 1 geen nummering aanwezig en begint 'ie op pagina 2 bij nummer 1.

    EDIT// Net nog gedaan, en het werkt prima.
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2012

Deel Deze Pagina