[XOne] Microsoft points (MS points)

Discussie in 'Games' gestart door SWYV_MHAGTA, 27 mei 2007.

1. SWYV_MHAGTA

SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

Leuk Bevonden:
    0
    wat is het eigenlijk, zo'n van gewonnen punten om contents te kopen? ik wil zo graag weten hoe, wat dat zijn of is het gewoon de punten van de achievements gewonnen?

want als ik Test Drive Unlimited koopt dan wil ik graag alle car packs kopen maar ik heb gehoord kan met bde MS points, alleen weet ik niet echt wat dat is

kan iemand me uitgebreider uitleggen wat dat is, waarvoor die allemaal kan gebruiken en ook HOE verdien ik nog MS points?

ps: heb de zoekfunctie gebruikt, allemaal nutteloze resultaten nergens naar juiste antwoorden vandaar dit nieuwe topic

2. Just Another Gamer

Just Another Gamer ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ms points moet je kopen in de winkel ..
    of bestellen via internet ..
    ehh ..
    per zoon 2100 points 20 euro ofzo geloof ik ..
    ikzelf gebruik ze niet ..
    maar er antwoorde voor de rest nog niet veel mensen ..

in elk geval kan je die punten dus niet winnen ..
    je moet ze in de winkel kopen ..
    en typ het even in bij google en je heb voorlopig wel weer genoeg informatie ..

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  4. SWYV_MHAGTA

Leuk Bevonden:
    0
    das juist, ik versta niet zoveel hoe ik die kan kopen, via marktplaats? mijn X360 en de internetmodem hebben geen verbinding dus weet ik niet zoveel over marktplaats

en als ik die punten koopt hoe worden ze op mijn account gezet? en ook ben ik in de war, er zijn zowat 4 car packs voor TDU uitgekomen, moet ik dan 350punten x 4 = 1400 punten hebben om te kopen?

geschenkkaarten? in alle winkels? oh jee ik moet meer studeren over "xbox en al de shit"

en ook is er een vraagje, is die 2100MS punten ook deels Live Gold abbonement?

ik was van plan om op woensdag in Carrefour (een populaire warenhuis in belgie) ernaar te kijken zo niet dan ga ik wel kijken bij de Bart Smit

Laatst bewerkt: 27 mei 2007
  5. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je je 360 niet aansluit op internet (xbox live dus) heb je ook niks aan de punten.
    Verder kan je ze over live kopen (weet niet precies per hoeveel), en in de winkel per 2100.

Wat bedoel je precies met: "is die 2100MS punten ook deels Live Gold abbonement?"
    Want je kan ze zowel op een gold als een silver account gebruiken, maar je kan er geen xboxlive gold van kopen.

Verder zou ik als ik jou was gewoon eens je xbox aansluiten op live en een silver account aanmaken en gewoon eens rondkijken op xboxlive marktplaats.

6. SWYV_MHAGTA

Leuk Bevonden:
    0
    als ik die zuiderpark site bekijkt staat er 2100 MS points met Xbox live teken erbij, dus dit maakte me in de war

oh wat ben ik echte n00b in dit zulke dingen :9

zijn er hier belgen die naar de winkel Carrefour gaan? want daar hebben ze wel van dit zulke dingen maar ik weet niet of er ook voor de MS points hebben

en dat xbox live begrijp ik echt niet goed hoe die goed werkt, ik heb bij de garantie service een kaartje bij van xbox live voor 1maand, hoe maak ik er eigenlijk gebruik van?

Laatst bewerkt: 27 mei 2007
  7. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    omg, points attack:)

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    gamepoints zijn points(credit) om contents te downloaden/kopen op marktplaats(van xbox live) dus gamepictures, theme pack's, filmpjes en zoals bv in TDU car pacs ed...
    het heeft dus niets met xbox live te maken, alleen xbox live is wel vereist(goldo f silver) om deze te downloaden.

9. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je nou wel of geen internet? Als je geen internet hebt heb je niets aan die punten en is dit topic verder nutteloos. Je kan ook niet op xbox live dan.

10. SWYV_MHAGTA

Leuk Bevonden:
    0
    het kan ook dat ik iets verkeerds gedaan heb gedaan met mijn X360 ik las ergens in een topic hier dat ik moest wachten om de IP adres te doorgeven ofzoiets en daarna de X360 aanzetten of handmatig instellen

ik heb geen Xbox live? ik heb wel een credit card van Xbox live gold voor 1maand vanwege de garantie herstelling

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Voor connectie problemen zie deze thread: Xbox Live Vragen [Deel 3] - Korte vragen/Connectie problemen?

Live Gold Abbo is appart daar krijg je geen punten voor :)

Deel Deze Pagina