[XOne] microsoft points

Discussie in 'Games' gestart door averagegamer, 18 jun 2007.

1. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik wil graag mijn gamertag op Xbox live veranderen, maar dat kan niet. Toen ik mijn gamertag aanmaakte had ik mijn emailadres op een Amerikaans postadres staan. Daardoor is mijn gamertag Amerikaans en in Amerika ken ze het redeem code systeem niet. Ze kunnen daar enkel dingen op de Xbox betalen met een creditcard. Nu heb ik wel een creditcard, maar die heeft een ander postadres dan mijn emailadres had. Dus ik kan alleen Amerikaanse staten invullen. En ik ben bang dat als ik een Amerikaans postadres invul voor mijn Nederlandse creditcard, dat dat als fraude wordt opgevat. Nu kan ik dus niet mijn gamertag veranderen en ook geen andere dingen kopen, omdat ik geen microsoft points kan kopen. Ik heb wel een extra Nederlandse account aangemaakt en daar heb ik wel ms points, zodat ik bepaalde updates kan kopen, maar je gamertag veranderen moet je natuurlijk met de betreffende account zelf doen. Volgens de MS helpdesk is de enige optie een nieuwe account aanmaken, maar dan ben ik mn gamerscore en achievements kwijt. Weet iemand of en wanneer Amerikanen het MS points systeem via redeem code (dus kaartje in de winkel kopen) krijgen? Of weet iemand mss een andere oplossing?

2. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Niemand een idee?

3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik zou een ander account aanmaken. Er zit volgens mij niets anders op helaas.

4. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ok, das wel klote, maar ik heb een nieuwe nickname bedacht die ik veel leuker vindt, maar dan ben ik wel mn gamerpoints en achievements kwijt, dus ik twijfel nog.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    even bellen met de helpdesk lijkt mij het simpelst.

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee is niet mogelijk. Ze gaan zelfs zeggen dat ze je account gaan blokkeren (je mag geen valse adres gegevens opgeven). Kortom een nieuw account is de beste oplossing

Deel Deze Pagina